• Svar på tråden Sockerpullornas tråd
  • Ankmor
    Tussa76 skrev 2008-05-19 07:51:25 följande:
    Men... men... du skulle ju köra mej i rullstol??? Det var ju du som frågade om jag ville följa med dej dit, och det är ju svårt om du inte ska dit... :-/
    Klart jag ska köra dig i rullstol! Jag bara skoja jue!!!

(är på jobbet, skriver mer i kväll)
    Fler bloggar om Vita & Shabby hem finns i min pres!!
  • Solaika
    JFL skrev 2008-05-18 17:16:04 följande:
    Vad jobbiga de är. Bra att du får hjälp då
    Hehe.. eller hur

vad gäller träffen.. jag kan inte svara alls ännu.. Ska på intervju för sommarjobb imorn kl 11. Sen vet jag förhoppningsvis nånting när jag kan. Men det kan ju lika gärna dröja nån vecka till.. ute i sista sekunden på det här stället.. Men jag hojtar så fort jag har fått schema. Vore ju trist att missa.

Tårtdecor.. ligger inte det i Kungälv eller nåt sånt? Det är ju lååååångt dit
    Kom och gå en mil i mina mockasiner, innan du bedömer vem jag är.
  • Sexymala

Träffen vet jag inte alls. Men troligen kan jag ingen av helgerna, förutom möjligtvis 8-10 aug. Jobbar de andra...

MEN: Jag skall absolut till Kungälv på Tårtdecors utstälning!
    Solaika, du kan få 'va' hos mig om du vill
    Bor inte alls långt ifrån Kungälv (Nåja, 9 mil, men det är motorväg )

• Solaika
    Sexymala skrev 2008-05-19 18:22:28 följande:
    Träffen vet jag inte alls. Men troligen kan jag ingen av helgerna, förutom möjligtvis 8-10 aug. Jobbar de andra...MEN: Jag skall absolut till Kungälv på Tårtdecors utstälning!Solaika, du kan få 'va' hos mig om du vill Bor inte alls långt ifrån Kungälv (Nåja, 9 mil, men det är motorväg )
    Hihi.. va gulligt.. vi får kika på det lite närmare.. jobbar ju fram till terminstart o sen går vi ut på praktik nästan direkt o schema för det brukar dröja in i det sista...
  • Sexymala
    Solaika skrev 2008-05-19 18:34:55 följande:
    Sexymala skrev 2008-05-19 18:22:28 följande:
    Träffen vet jag inte alls. Men troligen kan jag ingen av helgerna, förutom möjligtvis 8-10 aug. Jobbar de andra...MEN: Jag skall absolut till Kungälv på Tårtdecors utstälning!Solaika, du kan få 'va' hos mig om du vill Bor inte alls långt ifrån Kungälv (Nåja, 9 mil, men det är motorväg )Hihi.. va gulligt.. vi får kika på det lite närmare.. jobbar ju fram till terminstart o sen går vi ut på praktik nästan direkt o schema för det brukar dröja in i det sista...
    Samma här. Vi har börjat skolan då tror jag... men som sagt. INget behöver planeras förän typ sista veckan, eller sista dan!
    Har lite tårtor att modellera o greja till bara, men det är först veckan efetr.. eller jäklar. När jag tänker efter var det nog den helgen vi skulle ha släktträff.. shit.. aja. Det visar sig
  • Sexymala

alltså helgen då showen är, skall vi nog ha släktträff..

• Tussa76
    Ankmor skrev 2008-05-19 09:01:47 följande:
    Klart jag ska köra dig i rullstol! Jag bara skoja jue!!!(är på jobbet, skriver mer i kväll)
    *pustar ut* FYYYYY på dej att skrämma mej sådär! Jag kan ju... ehh... få hicka!! .. eller nå´t. :-S :-P
  • Solaika
    Sexymala skrev 2008-05-19 18:37:59 följande:
    Samma här. Vi har börjat skolan då tror jag... men som sagt. INget behöver planeras förän typ sista veckan, eller sista dan!Har lite tårtor att modellera o greja till bara, men det är först veckan efetr.. eller jäklar. När jag tänker efter var det nog den helgen vi skulle ha släktträff.. shit.. aja. Det visar sig
    Vi kikar på det när vi närmar oss helt enkelt
  • Solaika
    Hastigt hopkastad tårta till en cybervän. Chokladbottnar fyllda med kaffechoklad och jordgubb. Täckt med SP. Dekor i kristyr.
    Hastigt hopkastad tårta till en cybervän. Chokladbottnar fyllda med kaffechoklad och jordgubb. Täckt med SP. Dekor i kristyr.

Doptårta till tvillingflickor. Ljusa bottnar fyllda med dumle och jordgubb. Spacklad med grädde, täckt med SP. Dekor i FP.
    Doptårta till tvillingflickor. Ljusa bottnar fyllda med dumle och jordgubb. Spacklad med grädde, täckt med SP. Dekor i FP.
  • MariaX m 2

Tack greeneyes !

Jättesöta tårtor Solaika !!

Jag ser dina drömmar sakta lossna från mitt liv...
Svar på tråden Sockerpullornas tråd