• Svar på tråden Sockerpullornas tråd
  • Ankmor

Jag kan komma

samtliga helger utom just 1-3 augusti...

Fler bloggar om Vita & Shabby hem finns i min pres!!
  • Ankmor

Äsch jag startar en lista, fyll i ditt namn och de helger du kan komma

Ankmor : 18-20 Juli, 25-27 Juli , 8-10 Augusti,  samt i stort sett hela hösten (ej 6-7 sep)

• Tussa76
    Ankmor skrev 2008-05-18 12:30:12 följande:
    Äsch jag startar en lista, fyll i ditt namn och de helger du kan kommaAnkmor : 18-20 Juli, 25-27 Juli , 8-10 Augusti,  samt i stort sett hela hösten (ej 6-7 sep)
    Kan vi inte göra tvärt om, så är det lättare att se? Fyll i ditt namn efter de datum du kan!

18-20 Juli : Tussa, MariaX, Ankmor 

25-27 Juli: Tussa, MariaX, Ankmor

1-3 Augusti: Tussa, MariaX

8-10 Augusti: Tussa, MariaX, Ankmor
  • Ankmor
    Tussa76 skrev 2008-05-18 13:15:10 följande:
    Kan vi inte göra tvärt om, så är det lättare att se? Fyll i ditt namn efter de datum du kan! 18-20 Juli : Tussa, MariaX, Ankmor 25-27 Juli: Tussa, MariaX, Ankmor1-3 Augusti: Tussa, MariaX8-10 Augusti: Tussa, MariaX, Ankmor
    Ja ja dådå! Naturligtvis ska det vara en tre (snart 4) barnsmamma som är bättre på att organisera än mig - en 2barns mamma...
    *pöss*
  • Tussa76

Idag har jag gjort en snabb, enkel och ganska tråkig hello kitty tårta. En beställning som jag egentligen inte hade tid med, men tog ändå :-S Sa dock ifrån att den inte blir så avancerad. De ville absolut ha hela hello kitty, inte bara huvudet, så då måste man ju fixa någon typ av bakgrund på tårtan med... Ja, ja.. det är ju iallafall alltid KUL att tårta!

• Tussa76
    Ankmor skrev 2008-05-18 13:17:01 följande:
    Ja ja dådå! Naturligtvis ska det vara en tre (snart 4) barnsmamma som är bättre på att organisera än mig - en 2barns mamma... *pöss*
    *fniss* Räcka ut tungan

Vad ska du göra  den 6-7 sept, eftersom du inte kan då???
  • MariaX m 2

Då ska vi väl på tårtshow på tårtdecor??!! Jag ska det iaf !!

Jag ser dina drömmar sakta lossna från mitt liv...
  • MariaX m 2

OK nu såg jag du retas bara lite

Jag ser dina drömmar sakta lossna från mitt liv...
  • Tussa76
    MariaX m 2 skrev 2008-05-18 14:18:59 följande:
    Då ska vi väl på tårtshow på tårtdecor??!! Jag ska det iaf !!
    JAA! Det är KLART vi ska! Som sagt... retades bara lite med ankmor... Det blir ju lite av sockerpullsträff där också gissar jag? Vi får ju prata ihop oss så vi går samtidigt
Svar på tråden Sockerpullornas tråd