Sockerpullornas tråd
Gamla trådarna:
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m21936837.html
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m25081233.html
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m28047519.html
Välkomna in
Tack Solaika och Ankmor
!!
Håll nu tummarna för att det tuuuunnnnna partiet mitt på stora tårtan inte spricker... Ska sätta mig och göra lite murgröna för säkerhets skull
Eller så spritsar jag en ros-slinga mittemot så den får två... hmmm... ska fundera på det, då kan man ju vända på tårtan och vips så syns det inte ![]()
Maria: helt perfekt... absolut inget mer 
Du är väl för go'! Det var ingen dum idé...
Annars kan man ju faktiskt boka in ytterligare ett datum...
Tack rimmis och Aiwendil
!! Det verkar som brudparet blev nöjda oxå, vi får väl se om jag får nån feedback
Vad tråkigt att ni inte kan komma...
Kanske byta datum skulle funka, det verkar vara några stycken som inte kan ju. Vi får fråga vår Tussa
Vilka är det som kan respektive inte kan och vilka vill komma, vi kanske skulle göra en liten undersökning
?
Maria: Vilka tårtor! Helt underbart vackra!! Jag är ännu mer imponerad nu när jag faktiskt har provat på... hur HINNER du????
Men alltså.. såhär kan vi ju inte ha det!! Självklart får vi ju flytta helg om de flesta INTE kan första helgen i Augusti! Mej spelar det inte så stor roll, men det är ju kul om så många som möjligt kan komma!
Här kommer några förslag på helger som funkar för mej... så kan väl alla som är intresserade skriva upp sej på de datum man kan, och så tar vi det som flest kan! Blir det bra?
18-20 Juli
25-27 Juli
1-3 Augusti
8-10 Augusti
Bara för att börja någonstans... annars har jag MASSOR av tid senare i höst också..
Tack Tussa
!! Hinner... ja jag vet inte riktigt... Kan det ha att göra med att jag har en slappkurs just nu...
Jag anv dock sockerblommor som avstressare och jag behöver stressas av ofta och mkt
Jag har inget inbokat några av dessa datum vad jag vet, vi ska ju såklart åka iväg några gånger och så men allt är hängande i luften just nu. Så jag kan alla datum ![]()