• jamis

Visparnas tråd # 7

Men usch Malu Hoppas du får sova lite till snart!

GRATTIS Joyce till lägenheten !

Härliga klumpar ni har, FISK och Pess

Jag sitter uppe och budar på biljetter på tradera nu...

• jamis

Näe, inte klaga nu Malla Det låer ju underbart med 10 timmars sömn även om det inte känns så kl 6 på morgonen...

zynk: vi har läst boken och gjort sömnlogg men inte kommit längre eftersom Adam sover så gott, men det är väl då man kanske borde införa rutiner och vanor...

Nu ska jag packa, idag far vi hem till storstan igen... Är trött som stryk efter att bara ha sovit 5,5 timmar trots att jag la mig kl 22... Inte Adams fel dock. Jag vaknade tidigt och kunde inte somna om

Ha det så gott!

• jamis

Malla: Du får visst klaga! Det får vi ala, hur mycket vi vill

Kerpet: Härligt! Hoppas ni får det bra på landet.

MaLu: Usch då, du som behöver sova nu "medan du kan"

• jamis

Hihi, vi hade faktiskt separations"mys" innan jag åkte, trots att mannen skulle iväg och jobba och parkeringen gått ut. Gissa om det kändes busigt Så blev an försenad och fick ställa in ett möte oxå!

• jamis

Klart det ÄRmysigt, men ms kan ju vara annat än sex.

MallaMojs skrev 2008-05-16 10:19:11 följande:
    Vad gör du det för då?
  • jamis

Hihi, njäe men det är kul när andan faller på

zynk skrev 2008-05-16 10:19:33 följande:
    Oj oj vilken romantik. Är ni nykära???? *avis*Och nä - mys är väl det man gör i soffan med chips o en bra (eller dålig) rulle? Fast jag brukar också använda det ordet här på fl av nån anledning. Eller "DET".
  • jamis

Men A sover väl i er säng?

zynk skrev 2008-05-16 10:22:22 följande:
    Få upp honom ur sängen? Är det inte där man brukar hamna (och somna om för den delen?). Här är vi traditionella. Borta är tiden då man fick till lite var stans.
  • jamis

Mirren: 12 blir jättebra Ska bli kul att träffa er och se hur ni bor

• jamis

Men MaLu Förvärkar nu! Fast det kan man ju ha... hoppas det ger med sig så du slipper nojja. Fast du kan ju egentligen ta och föda lille prinsen snart! Eller prinsessan Men ett tag till är ju bra om h*n stannar! Jag vill oxå föda barn igen!

Malla: Bra gjort att gå ut trots en seg M! Egentligen spelar det inte så jättestor roll vad man gör, bara man kommer bort ett tag.

zynk: Hur har ni haft det idag? Var utflykten trevlig?

Min man började idag prata om att ta fram kondomer för att skydda sig fram till hösten typ... jag vet inte om jag tycker det är en så bra ide Men sen kunde han tänka sig ett barn till... Jag är faktiskt oxå ganska sugen, men inte än

Nu är jag ensam hemma med A. Får se vad jag hittar på...

Svar på tråden Visparnas tråd # 7