• jamis

Visparnas tråd # 7

Va underbart FISK !

• jamis

MaLu: Tack för rapport! Skönt att det går bättre med amningen och med A Bra att amningsnapp funkar för er! Skönt att A mår litelite bättre iaf. Jag hoppas han får ett ännu bättre jobb nånstans nu SNART! Jag önskar vi var i stan så kunde vi komma över med lite middag! Har ni haft mycket besök än eller säger ni nej tack till det fortfarande (vi hade ju inte behövt stanna utan bara komma med med ).

Proppens: Inte ska du klippa gräsmattan heller!! VILA är vad du bör!

Jag hoppas det blir nån fler gång hos Joyce så kan jag få komma och se hur ni har det Ser fram emot att träffa er igen!

• jamis

Hej hej
    Jag är här Vi har det bra, Mr S jobbar men vi har det skönt ändå. Jag har dock varit ute i blåsten och fått ett lite stockat bröst igen

zynk: mysigt att A åt sill Tyckte hon om det?

• jamis

Joyce: låter som att ni haft det skönt! Förstår om du är trött. Jag är typ "livrädd" för att gå och lägga mig senare än 23 ifall A skulle vakna tidigt. Jag blir inte trevlig om jag inte får sova

Vi åker upp till Norrland imorgon och på lördag gifter sig min bror Jag och min man ska vara värdpar så vi har ganska mycket att fixa nu! Men kul är det!

• jamis

Joyce: Såg nu om lille E som gråter när han bajsar Usch va jobbigt!

Mamsen: Va tråkigt. Hoppas ni kan reda ut det, kanske inte just nu, men om ett tag!

Proppens: skönt att ni haft det så bra! Snart är det din tur att få bebbe!

• jamis

MaCool: Men då måste ju Adam tömma direkt efter att jag haft värme på... han sover som en stock. Hoppas han vaknar snart och vill ha bröstet!

• jamis

gomorgon!

vi är upp i norrland... tog oss 7 timmar med bil och det var inte glädjetjut från baksätet kan jag säga

hoppas ni har det kul på fredag!

• jamis

zynk: nej... det var inte roligt... hoppas inte vi får för oss att flytta till örebro

• jamis

Mirren: självklart ska du få tillbaka sjalen Vi komme ju inte på fredag och kommer inte till sthlm förräns 12 juli men då kan du få tillbaka den

• jamis

Tittar in en snabbis innan vi drar till Norge. Nu 'r bröllopet avklarat och jag och maken är trötta som stryk. Adam är nog den tröttaste, han somnade kl 02 igår och sov till 09, alltså bara en halv natt... idag sover han mest hela tiden dock Nu ska vi tvätta och packa om... imorgon flyger vi till Norge, sen hem en snabbis för att tvätta och sen åker vi till Värmdö en vecka.

Kram!

• jamis

Ok då MaLu, bröllopet var fantastiskt vackert. Verkligen. Min bror var snygg och bruden vacker! Allt gick verkligen jättebra. Det gick bra att vara värdpar, men lite svårt att ha Adam med oxå... fast han var otroligt nog glad och strålade mot folk hela dagen. Sen skrek han sig till sömns kl 02 och skrek i sömnen några ggr på natten då han ville ha tutte... nu har han snart sovit 18 timmar detta dygnet så han tar igen sig rejält!

• jamis

Hur är det med mensen när man ammar, kan den komma lite i början för att sen komma igång? Jag fick en blodblandad flytning för ca en vecka sen och tänkte att NU kommer mensen fast det var nog falskt alarm och lika skönt är ju det Längtar inte så värst mycket efter den

• jamis

Hej på er tjejer...

...och ett STORT GRATTIS till Casimir som blev 1 år i onsdags!
    Mirren: Min man hälsar och tackar för Adams inbjudan

Proppens: Åh så spännande! Hoppas du har din lilla bebis hos dig nu!

FISK: Vecka 11! Så härligt!

zynk: ja, tänk att behöva väcka en sovande bebis/barn! Det gör inte vi Inte än iaf...

MaLu: Va skönt att torsken är bort! Och vilken liten raket-växande bebis du har fått! Härligt!

Vi är hemma idag och tvättar för att imorgon åka till Värmdö. Imorse gick vi upp 04 för att flyga hem, nu tvättar vi och ikväll åker vi till Värmdö. Allt har gått så bra med Adam så vi är nöjda med vår son Nuhar vi snart inte vart hemma på riktigt på en månad och jag börjar längta HEM (och ha tid att träffa lilla Stella som snart inte är så liten ), men det ska bli skönt att vara i skärgården lite iaf.

KRAM på er!

• jamis

MaLu: Adam sov oxå mycklet på sidan ett tag. han sträckte sig mot mamma Nu vänder han sig i sömnen och ibland hittar jag honom på mage Gissa om jag blev skraj första gången!

Jag har inte heller bråttom med att bli lämnad så vi samsover så gärna!

• jamis

Malla: Glömde ju att gratta dig till jopbbet (skäms). Stort GRATTIS!!

Proppens: Så synd då, men hoppas du ändå kan njuta av de sista dagarna innan bebisen kommer!

• jamis

God morgon på er!

Vi åkte inte till Värmdö igårkväll, åker idag på förmiddagen istället... kändes såååå skönt att sova i sin egen säng ett tag

Zynk: TACK för den fina inbjudan! Jag hoppas vi kan komma! Ska kolla hur det ser ut för vår del. Vad önskar sig den lilla damen?

MaLu: BLÄ va jobbigt med torsken

FISK: Skönt att Sid inte varit sjuk på 2,5 månader iaf Hoppas det går över fort.

Efter min brors bröllop så blev jag och Adam förkylda - hans första förkylning! Min oxå på flera år Min bror ringde igår och berättade att de ska få barn i januari, ungefär när Adam skulle ha kommit. Det tog de ungefär 6 försök så det känns ok... det blir ju faktiskt kul med småkusiner till Adam.

Nej, nu ska vi nog fixa iordning lite inför skärgårds-semestern!

på er!

• jamis

Men Kerpet Så KUL! GRATTIS !!! Undrar vem som blir näst på tur !

• jamis

GRATTIS Proppens till Vendela !

MaLu: Hoppas bonussonen kan pallra sig iväg så du får vara själv med Stella lite grann. Har A semester nu? Ni får ta ett snack om arbetsfördelningen därt hemma, annars kan ju vi göra det när vi kommer Kram!

Mina bröst stockar sig nästan hela tiden här ute i skärgården Nu har jag fått små vita prickar på bröstvårtorna = stopp i utgångskanalen... suck... Hoppas min lille son vill äta mycket snart för det gör ONT! Annars har vi det jättebra med strålande väder och morföräldrar som lagar mat och pysslar om Adam

• jamis

Hej på er!

Nu är vi hemma efter vårt flängande, så skönt! Idag har vi tvättat och tagit en tur till IKEA Adam var grinig på dagen innan bilturen men när vi kom iväg blev han nöjd... killen gillar inte att vara hemma och hänga

Nu har maken 5 veckor semester kvar så vi har gott om tid att ta det lugnt, känns så skönt även om det känns lite tomt efter att ha varit med folk i en månad! Adam har iaf klarat allt jättebra, nästan så att det är lättare att resa med honom än att vara hemma

Men nu är han trött så nu ska det sövas.
    KRAM på er!

Svar på tråden Visparnas tråd # 7