Visparnas tråd # 7
Ja, jag tycker det är skitdålig stil oxå! Har de sagt att de ska höra av sig så SKA de det annars behöver de ju inte säga det!
Ja, jag tycker det är skitdålig stil oxå! Har de sagt att de ska höra av sig så SKA de det annars behöver de ju inte säga det!
Visst hade du skckat in en massa fler ansökningar oxå? Har du hört nåt därifrån?
Va bra! Alltid bra att höra av sig.
Åh Malu! va härligt att operationen gått bra! Låter som att lille T trivs dessutom
!
Näe, A får bytas på golvet om han ska hålla på och krypa på rygg
Ja, om lägenheten ligger mot en innergård så är ju inbrottsrisken mindre oxå... DET är ju en fördel!
Oups, jag blev just ägare till en Ergo. Testade att buda på tradera och fick den
Inte jättebilligt men helt ok...
Tack! Den med gult var det...
Ja, kanske det... vi behöver ju inte infant carrier grejen så den här blir nog bra, men den är ju i dyraste laget
Ma Lu skrev 2008-05-15 13:29:22 följande:
Jag snubblade just på lillebrors xbox-sladd så jag förstörde hans spel, 550kr pankare
oj då... och hon hittade inte sitt? va dumt! då kn du väl få den billigare
Ma Lu skrev 2008-05-15 13:31:58 följande:
Maxie: Sådär känner jag oxå när jag vart på läkarbesök. man tror de tycker så mycket och tycker att ens barn är sen eller fel på något sätt men att de inte säger något. Något gör de ju fel alla desa läkare och sköterskor som får oss att känna sådär
Kram till dig!