• jamis

Visparnas tråd # 7

Ja, jag tycker det är skitdålig stil oxå! Har de sagt att de ska höra av sig så SKA de det annars behöver de ju inte säga det!

MallaMojs skrev 2008-05-15 12:07:00 följande:
    Det blir ju lite till en principsak när de verkligen sagt att de ska höra av sig, även om det tar längre tid...och så blir man avsnäst att tjejen i växel på det... Jaja, det innebär väl att jag inte fått jobbet, men ändå j***vligt irriterande...
  • jamis

Visst hade du skckat in en massa fler ansökningar oxå? Har du hört nåt därifrån?

MallaMojs skrev 2008-05-15 12:10:17 följande:
    Hade de sagt att om vi inte hör av oss inom tre veckor så blir det inget så hade jag köpt det...På det andra jobbet så skulel de höra av sig i slutet på denna veckan, också oavsett... Vi får väl se Ska nog skriva ett surt mejl...
  • jamis

Va bra! Alltid bra att höra av sig.

MallaMojs skrev 2008-05-15 12:17:19 följande:
    Jag har sökt det som finns och var på en annan intervju i fredags...de skulle som sagt höra av sig, också de oavsett...Nu har jag skrivit ett mejl, inte så surt, men ändå
  • jamis

Åh Malu! va härligt att operationen gått bra! Låter som att lille T trivs dessutom !
    Näe, A får bytas på golvet om han ska hålla på och krypa på rygg

Ja, om lägenheten ligger mot en innergård så är ju inbrottsrisken mindre oxå... DET är ju en fördel!

• jamis

Oups, jag blev just ägare till en Ergo. Testade att buda på tradera och fick den Inte jättebilligt men helt ok...

• jamis

Ja, kanske det... vi behöver ju inte infant carrier grejen så den här blir nog bra, men den är ju i dyraste laget

Ma Lu skrev 2008-05-15 13:29:22 följande:

Ah, ser nu att den med grönt finns kvar än Den kommer nog bli dyrare då det finns fler tillbehör!
  • jamis

Jag snubblade just på lillebrors xbox-sladd så jag förstörde hans spel, 550kr pankare

• jamis

oj då... och hon hittade inte sitt? va dumt! då kn du väl få den billigare

Ma Lu skrev 2008-05-15 13:31:58 följande:

Hrm... Sent omsider mejlade jag ockh frågade människan jag köpte min Sutemi av var det omtalade huvudstödet fanns - och hon kan inte hitta det! Jag är HELT SÄKER på att det inte fanns något vitt tygstycke nånstans i paketet för jag har letat sedan det damp ner i låddan Vore väääldigt bra att ha... Väntade så länge med att fråga för jag trodde det fanns typ infällt nånstans på nåt klurigt ställe som otekniska jag inte fattade
    Ja, lite osis var det... det blev en dyr ergo iaf
  • jamis

Maxie: Sådär känner jag oxå när jag vart på läkarbesök. man tror de tycker så mycket och tycker att ens barn är sen eller fel på något sätt men att de inte säger något. Något gör de ju fel alla desa läkare och sköterskor som får oss att känna sådär Kram till dig!

Svar på tråden Visparnas tråd # 7