• jamis

Visparnas tråd # 7

Åh va härligt FISKEN!! Underbart!

• jamis

Nu vill jag bara höra från MaLu så kan jag ta helg och koppla av sen

• jamis

FISK - Barnmorkorna i Gamla stan eller Västermalmsgallerian rekommenderas!

Var är MaLu!?

• jamis

Åh! Där var du ju :-9 Så skönt att läkaren var snäll och tänk, redan nästa vecka kan det bli bebis! SÅ häftigt!

Nu kokar vattnet till middagen, måste kila!

• jamis

Åh Malu Snart snart får du äntligen din bebis och h*n kommer att leva!

Pess: Det låter som att ni har det fantastiskt härligt!

Vi njuter av solen i stockholm, även om jag idag blev lite off när vi skulle gå över vägen och mannen i bilen inte ville stanna utan pekar finger och blir arg på oss när vi går över vägen

• jamis

Och vi packade allt möjligt onödigt i vår BB-väska. Dels skulle igångsättningen ta sån tid så vi hade med dvd-filmer och böcker. Mat/soppa etc fick vi på förlossningen så det var onödigt, förutom kexen som jag knaprade på lite nu och då på BB (på natten då jag väntade på att frukosten skulle serveras och Adam bara ammade), kläder till mig var helt onödigt eftersom jag stortrivdes i den vita skjortan Men morgonrocken vi hade med oss var superbra när jag skulle gå ut ur rummet

FISK: Härligt med symtom, det vill vi ju ha, eller iaf att du ska ha. Jag klarar mig från symtom nu iaf

Maxie: Usch va jobbigt Varför har ni bestämt att testa 5MM?

Vi har haft en härlig dag i Uppsala på examensfest ! Jättehärligt!

• jamis

MaLu: Det har gått bra med bröstet och Adam har tömt och tömt så jag mår bra Självklart ses vi i eftermiddag! Kram!

P.S. Idag sov Adam till 10

• jamis

Jag hade gärna setts men kan inte imorgon utan egentligen bara på tisdag... eftermiddag. Typ. Men men... det får bli senare för vår del. På ondags åker vi till värmland och är borta på en massa ställen i en månad

zynk: jag klagar oxå på min gubbe när han jobbar ganska dumt för nån måste ju jobba om vi ska kunna vara hemma!

Nu ska jag duscha och sen SOVA!

• jamis

Hej på er tjejer!

Hoppas ni haft en skön dag i solen!

Kerpet: Hur gick det idag? Fick du några att vara spontana ?

MaLu: Hoppas ni får en fin kväll och stund vid Elmas grav och firande av födelsedagen hennes!

Joyce: Det låter som ni haft en skön helg, men var det inte kallt i vattnet ? Jag åker bort på onsdag, ska fira student i Värmland och sen är vi bara hemma och vänder några gånger för att komma hem på riktigt 12 juli så jag kan tyvärr inte träffas nästa vecka.

Bra gjort FISK! Tänk att du är gravid, jag blir så glad när jag tänker på det och känner mig nästan lite gravid själv

zynk: va jobbigt att ligga och grubbla så Hoppas du kan sova bättre inatt!

Malla: Men suck! Klart DU ska ha sovmorgon!

Jag har njutit av dagen vid mälaren, ålstens torg, med en kompis och sen bara tagit det lugnt med Adam. Som att ligga på en filt vid mälaren inte är att ta det lugnt Adam var rätt så trött då och gnällde en hel del men efter att ha sovit så blev han go och glad

• jamis

Jag skulle heller aldrig klara 5MM, är precis som Joyce alldeles för blödig Men nu funkar ju både nattning och nätter bra för oss så vi har inget problem med det. Jag lider inte av att A sover i vår säng eller att han vaknar på nätterna. Än iaf

Nu har jag iaf träffat en väldigt gravid MaLu som snart snart får sin bebis ! Håller tummarna att allt ser moget ut nu på kollen!

Svar på tråden Visparnas tråd # 7