• jamis

Visparnas tråd # 7

Grattis Erik till två tänder!

Ha det så skoj på onsdag, jag är nog uppe i härnösand då igen. Ska göra film till min brors bröllop
    Snart blir lägenheten full med folk, Adam ska barnvälsignas i helgen och vi är uppe i 60 gäster med barn

Måste söva barn och städa lägenhet NU!

• jamis

Välkommen hem förresten Joyce berätta gärna mer om hur ni haft det!

• jamis

Malla: Barnvälsignelse är typ dop fast utan vatten Barnet välsignas och tas upp i församlingen om man vill det. Sen får barnet välja om det ska döpas när det är stort nog att bestämma själv. Ska bli jättekul!

• jamis

Vi har haft en fantastisk dag och Adam har vart så snäll och lett mot allt och alla på välsignelsen Den enda tabben jag gjorde (som jag kan komma på) var att glömma att Mirren är vegetarian Usch vad jag skäms! Men annars gick allt bra och jag hoppas hon fick i sig lite tårta iaf

Nu ska jag sova, har precis kommit fram till Härnösand och lagt Adam som somnade som en stock!

• jamis

Å jag sitter i Norrland... men vädret är strålande, vi har druckit kaffe i trädgården medans Adam sovit i TRE timmar

Hoppas ni har det trevligt idag! Ser fram emot nästa träff

• jamis

Låter som ni hade en toppendejt igår ! Hoppas det blir fler snart!

Vi har det bra här i Norrland, jag och min bror gör film till vår äldre brors bröllop och det är jättekul! Lite meckigt att fara runt med Adam och filma och så men för det mesta går det bra. Förutom att han avskyr att åka bil och vägrar sitta i bilstolen.

Ja, ja...

Härligt att fisken fortfarande är gravid

• jamis

zynk: filmen handlar om min bror och hans blivande fru. Vi åker runt på ställen där de jobbat och jobbar nu och letar rätt på gamla klasskompisar etc och filmar lite minnen och korta ord om vad de tycker om brudparet. Det är faktiskt jätteroligt

FISK: Kul att dagen blev så bra - GRATTIS SID i eferskott!

Malla:

• jamis

Joyce: va skönt att det går bra för din syster! Hoppas de bruna flytningarna håller sig borta. Hoppas oxå din mamma blir bättre, låter som en bra ide att åka dit några dar.

Maxie: oj, jag hade nog tagit med mig adam på bröllopet. Han är ju så liten! vill de absolut ha BEBISfritt så får man väl hitta på en lösning. Kanske kan du stå med honom längst bak i kyrkan om han kan börja skrika.

Malu: kolhydratsladda låter bra! jag kan hjälpa till

zynk: åh va skönt att få sova till 7!

fisk: kul att kalaset blev lyckat

vi kom hem från norrland igår och njuter nu av det fina väddret i storstan. det blev hagaparken både igår och idag. Idag fick adam sin andra vaccination oxå och han har varit lite gnälligare idag, stackarn. Han väger nu 8190 gram och är 68 cm lång

• jamis

Har ni täcken till era barn? Vi använder fortfarande bara en tunnare filt till Adam.

God morgon förresten!

Jag funderar oxå på vart Kerpet är... Hoppas allt är bra!

• jamis

FISK: Lycka till idag!

zynk: Hihi Härligt att du ändrat dig på en massa punkter! Du har ju blivit en riktig mamma, klart det är lika "jobbigt" för oss som för "skaffa-barn"-mammorna

Maxie: Sockar? Räcker inte det?

Svar på tråden Visparnas tråd # 7