Visparnas tråd # 7
Då försöker jag vara där kl 13.
Bra med ny tråd Kerpet!
Då försöker jag vara där kl 13.
Bra med ny tråd Kerpet!
Malu: Ja, vi får hoppas på snygga tapeter, eller snygga bebisar
Skulle inte du in och kolla marimekko-kollektionen på HM igår?
Jag vill oxå shoppa kläder!
Ja, FISK, häng med och fika ju
! Tränakan man göra en annan dag
Malu: nja, ok då, ett STORT!
Bra jobbat MaLu
! Kul att du hittade något fint!
ProPPens: låter som en skön dag!
Tack alla trevliga tjejer för fikat/lunchen idag! Nästa gång får vi sitta utomhus, men trevligt var det iaf
Adam var dock hysteriskt trött när vi kom hem, gnällde och hade sig men somnade vid 19
och ligger nu och sover själv. Min man är för trött för annat än TV och han som brukar "klaga" på mig... så jag har gjort lite fler tackkort och skickat ut inbjudan till barnvälsignelse.
Hoppas ni har en skön kväll!
Tack för filmtips Joyce
! Vi har dock en massa avsnitt LOST och några Prison Break att titta på... hinns ju aldrig!
God morgon
mannen jobbar hela dagen idag så jag är solo!
Zynk: Va mysig hon verkar, lilla Alva! Jobbigt med gnäll på kvällen men skönt att det slutade bra
Vad hittade du på igår? Själv är jag så tråkig att jag går och lägger mig tidigt för att vara på den säkra sidan att få någon sömn.
Kerpet: Jag tycker inte att du är ett pucko! Jag hörde inte ens det där om kurden
Vilken mysig dag ni haft! Hoppas det blir bra på landet och att Mr P har fixat det riktigt fint åt er!
Adam sov gott inatt, vaknade först efter 7 timmar och ville ha mat, sen sov han till 8 med några korta uppvak
Men jag ska snart ge han lite mer mat och se om han somnar. Nu leker han med mobilen i sängen
Håller med zynk - flamsig är KUL
!
Och förresten kerpet så tycker jag att Adam är STOR när han är hos mig. Sitter han hos någon annan så inser jag att så värst jättestor är han ju inte
Det blir nog ingen klädbytardag imorgon för oss... makens enda lediga dag så vi ska nog slappa och ta det lugnt tillsammans.
Nu ligger Adam och sover igen och jag ska äta lite frulle
Oj oj oj... Adam var trött och vips så somnade jag med honom och sov 1,5 timmar! Skönt!
Ma Lu: Jo, det var ju faktiskt premiär att åka buss! och det gick strålande. En snäll pappa med sin son var på bussen och en söt tant satt vi bredvid. Hon tyckte ju att Adam var alldeles bedårande så det kunde ju inte gå så mycket bättre