• jamis

Visparnas tråd # 7

Malu: Hihi Såg dig inte. Jo, ungefär så funkar nog A oxå ! Igår på båten satt han och studerade skruvar istället för att vara med oss andra Men han älskar annars människor, fast han blir nog för trött bara...

Malla: Åh va kul med födelsedagsinbjudningar! Det borde snart bli massa ettårskalas här inne ! Härligt!

• jamis

A verkade visst bara lite missnöjd över att inte lyckas få de greppade leksakerna in i munnen

• jamis

Kerpet Det låter kanon med hämtning av bilder OCH fika på torsdag! Men bara om du orkar ha oss hos dig IGEN! Jag kommer gärna Då kanske Joyce oxå kan så hinner hon beställa bild till svärmor Jag har typ inga planer för denna veckan så jag kommer gärna!

• jamis

Jag tänkte oxå föreslå knytfika, Kerpet Ifall du inte orkar fixa heeela tiden!

Joyce: Jag har oxå lyckats söva om ibland, men A vaknar oxå ofta efter 30-45 minuter på dagen... Om han ligger i vår säng och jag ammar så brukar det gå bra... Det lät ju lite lustigt att väcka de innan 30 min gått för att söva om de...

Det blev lite paus i skrivandet, A vaknade till och jag var tvungen att söva om

• jamis

MaLu: Sutemi har jag aldrig hört talas om. Är det en sele oxå? En kompis till mig har köpt en Patapum som hon är väldigt nöjd med efter att ha bråkat lite med den Hon är en van sjalanvändare som använt sin sjal tills pojken var ett år. Jag använder ju fortfarande sjalen men ska pröva att ha A framåtvänd nångång snart eftersom han tycker så mycket om att titta ut

Självklart tar jag dina bilder om du slöar ihop

På torsdag em ska vi förresten på ett dagis vi vill ställa A i kö. Det lär dröja ca 1,5-2 år innan det är dags men det är lika bra att stå i kö iaf!

• jamis

Grattis till Joyces syster ! Va underbart!

Jag ringde Apelsinerna men fick bara ett meddelande Men jag åker ju gärna till Kerpet, tänkte ifall de inte skulle komma fram och vi som åker bort hela nästa vecka... men då hoppas jag att de kommer fram imorgon!

• jamis

Jag har förresten min bror här idag, han kom hem från Canada igår så jag har "fullt upp" med honom Jättekul att träffa honom för han har vart borta i 4 mån nu.

Svar på tråden Visparnas tråd # 7