• zynk

Visparnas tråd # 7

oj oj tänk om jag missat nåt mess ????

springer å kollar!

• zynk
    Idag är visst du o jag synkade MaLu! Alla tänker på er!
    Storbonusen få vara passupp och åka och köpa hämtmat och blöjor åt er. Och så får ni ta bort den smällande dörren o pinka för öppen ridå (fast då får han sitta ner så det inte skvalar för mycket ).

propp det ska visst vara bra för trädgården att gå i träda ett år eller två. Det intalar jag mig iaf!

Här är det förkylt och inte blev det mycket nattsömn - stackars A - det märktes att hon inte mådde bra. Nu är hon dock pigg!
    Ååååååååååååååååå nu kommer mannen med hamburgare !
  • zynk

Hej hej!!

Vill bara rapportera att jag inget har att rapportera.... Än...

Grattis Bööööööööööööö va roligt !

Maxie Alva får också ALL uppmärksamhet och det ska hon ha vad än Juul säger . Fast snart vill jag också ha lite! har inte läst den artikeln. Kanske blir kvällslektyr.

Zzzzzzzzzzzzzzzz

• zynk
    Idis 76 skrev 2008-06-13 22:24:58 följande:
    Zynk: Tack vännen! Ja jag måste säga att hon är duktig, trodde att det skulle bli mycket skrik och fasthållande men hon är så snäll när man tar fram masken.Hur är det med dig då? Jag har så dåligt samvete över att jag har så dålig koll på er just nu och när jag tittar in så är det för att jag behöver skriva av mig.... sorry....
    Vännen ha inte dåligt samvete. Man ska ju skriva av sig här! Och läser o kommnterar gör man ju bara när man har tid och ork. Jag gillar att du kommer och rapporterar även om det är tråkiga nyheter.

mamsen ½5 oj oj är det inte C som går upp då?

Nä nu vaknade Alvisen.... God natt!
  • zynk
    MaLu skriver kl 01.24:
    Vår kärlek kom i skepnad av det vackraste ljuslockiga flickebarn jorden skådat: 3630gr, 51cm o hungrig! Barnets mor lite medtagen m vi mår båda bra!
    Så underbart vännen! Grattis!
  • zynk

Morsning!

Ska boka in onsdag - hoppas jag kan då men måste kolla lite.

A tjöt av protester så till slut fick hon gegga med gröten själv. Hon är mycket nöjd nu! Gröt på heeeela magen, armarna ansiktet, golvet och heeeela stolen! Hur gör ni? Får era barn äta själva? I början var jag så duktig med att A fick pröva själv men sen blev det bara för mycket klet. Hmmmmmm... gröt är tydligen väldigt skön konsistens.

• zynk

MaCool He he ikeastolen står i duschen nu! Vi låter också triptrap-en vila fast mest för att A satt så dåligt i den. Ikea rules!!!

• zynk
    Kerpet: Sluta säg att du är en dålig mor för innerst inne vet du nog att du gör allt för din lille prins. Jag tycker du är suverän och har ju lyckats få en alldeles underbar och trevlig, glad och nöjd son! Och så lagar du egen mat ! Hur många mammor gör det?

Jag orkar inte heller låta A kladda. Plockmat är däremot populärt både hos A och oss (då får vi äta lite mer i lugn och ro). Men det är ju så svårt att hitta på bra plockmat. Smörgås, korv och blodpudding - kan man överleva på det?

MaCool Ja men visst går det i perioder det där med om man får mata eller inte?
Svar på tråden Visparnas tråd # 7