• zynk

Visparnas tråd # 7

HHHHHHHHHHHHHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjj!!!!

Tack Kerpet för nya tråden! 6 avverkade trådar betyder 18 månader - tänk vad tiden går.

Ja kl 13 idag ses vi då. Jag skippar fröer och lökar för att Alva ska få träffa snygg-killarna. Hon står och sminkar sig nu.... .  

• zynk

Oj vilken aktivitet! Det blev grön ögonskugga på Alva! Hon kämpar nu med att streta emot och vägra äta . Hon vill tydligen vara på resande fot för att äta bra...

• zynk
    Tack för idag tjejer! Så himla bra ställe att vara på! Ingen som behöver laga mat eller diska. Fast Kerpets mat är 100ggr bättre !!!

M är på fest och jag är allena. A sover efter mycket om och men. Hon har varit gnällig i kväll. Som tur är avslutades kvällen med en massa skratt och bus. Hon är så rolig - när hon låg i min famn och jag trodde hon somnat så tittar hon plötsligt och allvarligt upp på mig - och gör pruttljud . Sen somnar hon igen .

MaLu Härligt att du fick ditt linne!

Joyce Bra med filmtips! Här blir det mest action då mannen får bestämma. Mest för att jag inte kommer på nåt bra alternativ.

Jam skönt med tidig kväll. Hoppas han sover bra inatt!

Kanske man skulle läsa en bok?

Natti!
  • zynk

KAFFE KAFFE KAFFE

Mannen ligger utslagen på övervåningen. Hoppas det är min tur att göra det om en vecka .

Kerpan det är bara kul när du är flamsig! Jag tycker det är bra betyg till vårt gäng att du kan släppa loss (och inte ens behöver en kvarting för att göra det!).
    Ses vi i morgon? Var det klädbytardagen du menade? Jag får se om jag går - det börjar bli fullt i garderoben. fast man kan ju alltid köpa stööre grejer för kommande år (stackars A kommer att retas i skolan pga alla begagnade kläder...).

Jam Det är ju så man ska göra - gå o lägga sig i tid. Och ta hand om sig. Bra jobbat!

Nä nu gnälls det väldeliga!

• zynk

Tjena!

MaLU Va härligt det låter när lill*n buffar på kattskrället . Och klart mannen ska bygga bygga bygga och boa - snart kanske han får borra upp en jättekrok i taket .

Jam Härligt med första bussresan avklarad. Visst känns det som en seger?! Sjalen är suverän på buss/T-baneresor! Slippa dessa äckliga T-banehissar (igår fick jag till slut ta rulltrappan för hissen kom aldrig.-o - tycker det är läskigt!)

FISK Ojdå är det 5 kvällar - det låter tufft! Jag ska sluta klaga på min karl! Det blir på sin höjd 3 kvällar på en vecka här. Hoppas Sid sover nu så du får goffa godis.
    ja förstås Kerpan inte ska på klädbytet - är jag förvirad eller???? Känns som att jag glömmer allt hela tiden.
    Förlåt alla andra om jag glömmer allt ni säger - det betyder inte att jag är ointresserad - bara väldigt disträOskyldigSkrikandes.

Här har vi haft en skön dag på trädgårdsmässan . Lite trångt men det gick bra. Förra året vankade jag fram i slow motion och längtade efter när lill*n skulle komma ut. Och nu var hon med och tittade (och kände ) på alla blommor - gullsnuttan - hon är en solstråle .

Måste hjälpa mannen med läggning...

• zynk

Halloj!

Fisk va blir det för rulle? Inte en sån rulle vaGenerad?! Gräsänka som du är .

Svårsövd Alvi ikväll. Och det är bara jag som gäller. Bävar för när M ska ta nattningen själv på fredag. Men det är ju inte jag som ska bäva .

Förresten hon STÄLLDE sig upp idag! På fötterna . Det blir kanske en dyslektiker här också .

• zynk
    Proppen Men å va jobbigt! Hoppas du mår bättre nu. Va skönt ändå att allt såg bra ut med bebis! Och blodtrycket varierar ju ofta så det går säkert ner - men bra att de håller koll. Ta hand om dig!

Joyce Stackare E ibland förstår man inte vad det är för fel. Man vill ju veta! Grattis till DET!!!! Förstår att du är trött efter en sån natt .

Här har vi lagt "det" på hyllan verkar det somFundersam.

Jag är SOLO här hemma . Känns jättekonstigt. A o M är och shoppar och jag väntar på att min mor ska komma. Var väl typ 2 månader sen vi sågs... Kan ju tro att hon bor på andra sidan jorden men det är bara typ 8mil... Kul iaf att hon ska komma idag.
  • zynk
    jamis skrev 2008-04-13 12:04:36 följande:
    zynk: Är du ensam hemma!? Det var väl inte igår Förstår att det känns konstigt, vad ska man göra liksom Kul att din mamma kommer på besök, hoppas ni får det trevligt!
    Ja vad ska man göra - jissa... jo städa förstås! Jag gick omkring och väntade på skriket från övervåningen men det kom ju aldrig .
    Så ni fick också till det - jesus nu får jag prestationsågren ju! Fram med heaten . (Produkt från apoteket för er som missat det ).

MaLu H*n låg väl och sov med fossingen under ditt revben då? Förstår att du blev rädd. Skönt att h*n svarade till slut (mamma jag vill sooova!). Förlåt att jag skämtar - kanske jag inte ska för jag vet hur orolig du är .

proppen va skönt att höra att du mår bättre! Blev ju lite orolig. Ja se till att fortsätta äta och dricka mycket nu. Hoppas du får i dig lite mer än barnmat .

Mamsen Va roligt att du haft en så bra helg! Tänk att du inte varit ensam hemma - inte så konstigt när du haft två till (eller tre) där hemma kanske? Hur känns det när störta tjejn flyttat. Det har gått ett par veckor nu va?
    Usch ja va jobbigt med dagisplats. Vet inte vad man gör - man kan ju i värsta fall bli erbjuden plats jättelångt bort - och vår kommun är ju så stooor. Man lär väl inte få betalt för att stanna hemma längre antar jag .

I morgon ska vi men mammagruppen till Ytterjärna. Tyvärr är tre barn sjuka (vattkoppor, feber mm). Alla dessa sjukor - jag trodde det var först på dagis de började bli sjuka ofta... Ska i alla fall bli himla kul att åka iväg!
  • zynk
    Mamsen68 skrev 2008-04-13 22:36:12 följande:
    Det känns hemskt att hon flyttat saknar henne massor men vi pratar flera gånger om dagen för hon saknar mig lika mycket tur är väl de Inte flera ve bara en.Det är så hemskt att det är platsbrist i hela kommunen. Fått till det lyllo jag har lite svårt att slappna av även om B är liten och C vill att han sover inne hos oss han vill inte att han ska bli mörk rädd.Zynk ha det så trevligt i morgon.kram
    Va mysigt det låter att ni rings varje dag. Tänk att ha en så fin mamma-dotter relation . Önskar att det blir så med Alva också! När jag flyttade hemifrån skulle jag vara så tuff och ringde aldrig/sällan hem. Minns att det gick åt väldigt mycket chips den första tiden .
    Ni får smyga in i B:s rum i stället då .

Natti!!!!
Svar på tråden Visparnas tråd # 7