jamis skrev 2008-04-13 12:04:36 följande:
zynk: Är du ensam hemma!? Det var väl inte igår Förstår att det känns konstigt, vad ska man göra liksom Kul att din mamma kommer på besök, hoppas ni får det trevligt!
Ja vad ska man göra - jissa... jo städa förstås! Jag gick omkring och väntade på skriket från övervåningen

men det kom ju aldrig

.
Så ni fick också till det - jesus nu får jag prestationsågren ju! Fram med heaten

. (Produkt från apoteket för er som missat det

).
MaLu H*n låg väl och sov med fossingen under ditt revben då? Förstår att du blev rädd. Skönt att h*n svarade till slut (mamma jag vill sooova!). Förlåt att jag skämtar - kanske jag inte ska för jag vet hur orolig du är

.
proppen va skönt att höra att du mår bättre! Blev ju lite orolig. Ja se till att fortsätta äta och dricka mycket nu. Hoppas du får i dig lite mer än barnmat

.
Mamsen Va roligt att du haft en så bra helg! Tänk att du inte varit ensam hemma - inte så konstigt när du haft två till (eller tre) där hemma kanske? Hur känns det när störta tjejn flyttat. Det har gått ett par veckor nu va?
Usch ja va jobbigt med dagisplats. Vet inte vad man gör - man kan ju i värsta fall bli erbjuden plats jättelångt bort - och vår kommun är ju så stooor. Man lär väl inte få betalt för att stanna hemma längre antar jag

.
I morgon ska vi men mammagruppen till Ytterjärna. Tyvärr är tre barn sjuka (vattkoppor, feber mm). Alla dessa sjukor - jag trodde det var först på dagis de började bli sjuka ofta... Ska i alla fall bli himla kul att åka iväg!