Visparnas tråd # 7
Rolig sida för er i namnletartagen http://babycreativity.com/A.html
Där står om Sidney Sidney
M
Contraction of St. DenysFrench
Fisk har du nån kommentar
Rolig sida för er i namnletartagen http://babycreativity.com/A.html
Där står om Sidney Sidney
M
Oj va konstig layout det blev på texten...
Herreg*d solen håller på att gå i mål.... moln. Och jag har inte hunnit ut - jo faktiskt har jag hämtat posten.
Vad gör jag här???
? Fisken när jag var gravid somnade jag kl 18 i soffan... Vad gör du uppe??? I säng nu
! Skönt att höra att du mår illa
.
Kväll!
Oj oj här är en som ligger efter med sömnen (känner ni igen min klagosång - jag börjar tröttna på mig själv nu).
Alvi blev förkyld igår, snorig o hostig. Natten tillbringade hon tätt intill mig och stackaren har svårt att andas med allt snor. På dan har hon varit pigg men nu ikväll vaknar hon och är alldeles täppt. Jag som har hånat näsfrida eller vad det heter - kanske ska tänka om?
Nåväl det går över
FISK va kul att partyt blev lyckat!
MaLu/Propp Jag hoppas ni har luftkonditionering i denna värme (fast vem har sånt
).
Joyce tråkigt med okul fest. Ni kanske kan se det som en övning med barnvakt ändå. Kan säga att vi har låång väg att gå innan barnvakt kommer på tal. Mor-farföräldrar som har tät kontakt med Alva sökes! Vi ska försöka utbyta tjänster med föräldragruppen här
.
Grattis till första doppet - jag är helt impad - badkruka som jag blivit.
Idis Usch va jobbigt med sjuk T! Och ändå värre när man inte får stöd och gehör. Och sen har ni ju lååångt till sjukan också
. Bläääää. KRaaam!
Natti!
Grattis 

Cornelia och Izabella 
1 år 

herregud va gnälligt det är här
. usch jag får inte bli arg på min älsklimg som dessutom är förkyld. nå nu slutade hon när hon fick komma upp från matstolen till mammas famn
.
babbel... var är ni? jag vill ha sällskap vid frukosten!

. Aldrig kan man göra nåt rätt
. Tråkigt med din mamma Firren
Nån som vill ha en pigg 10månaders att leka med ett par timmar??? Utlånas gratis
. Återlämnas utmattad!
Hur kan man bara klaga på att de är pigga och glada? Fy mig! Jag minns att jag tittade in i några trådar när mammorna bara klagade på sina barn o hur jobbigt det var och tänkte att "så ska jag aldrig bli". Och se - här sitter man nu. Jag har ändrat mig på rätt många såna där "så ska jag aldrig bli- punkter". Lite dåligt samvete men jag har nu gått in för "allt som gör livet enklare". Majsbågar o andra mutor, barntandkräm, vällingdoserare, somna vid bröstet (det var tider
), vyssan lull-tassar, burkmat (vad vore livet utan det?)...