malla det är öppet hus här på onsdag från morgon tills solen går ner

. Vi har en stor dubbelsäng

!
Joyce: jag tänker skylla på amning läääänge!!!
Usch va tråkigt att din mamma är dålig!
Förstår att det känns läskigt med barnvakt. Men jag tror det är jättebra att "öva sig". Klart det kan bli så att han skriker - då får vi hoppas att farmor låtsas som ingenting

- för som du säger kommer E inte få några men. va bra att de varit tillsammans mycket nu innan.
Det låter inte så troligt att det beror på gröten när E vaknar sådär tycker jag. A gör samma sak. Det är skit jobbigt när de bökar sådär på morgonkvisten! Tror det kan ha med ljuset att göra - eller så är det den åldern. Mamsens B var sådär en period också. katrinplommon lär nog bara göra honom ännu pruttigare.
Va duktig du är som tränar. På morgonen dessutom! Bra start på dagen.
Idis Jaaa jorden runt=Roslagen

. Herregud vilken logistik med 4 vuxna och 3 barn (5 mån, 10mån, 2½år) och båtupprustning mitt i allt. Och va mycket prylar man behöver

för en helg

.
Va skönt att M kommer hem hoppas du får vila lite!
Bilen gick igenom! Och A höll sig ganska lugn. Fast hon blev lite förvånad när en främmande karl hoppade in i bilen och hissade upp oss iluften

. Egentligen var bromsarna bak inte helt ok men jag sa at vi aldrig använder bilen (dessutom var det bara ombesiktning på frambromsarna) så han förbarmade sig. Nu ska vi sälja skrället och bara använda vår andra bil. Kanske köpa en sulky för pengarna

?
Solen skiner och vi måste UT nu!