Visparnas tråd # 7
Jaha Kerpen tar bilen - hade glömt att MrP sumpat lappen så hon har första tjing på bilen
.
Snaaaart ska vi ta oss ut i solen
. Malla vi ligger i lä där. Jag är så impad av att du redan varit på promenix!
Jaha Kerpen tar bilen - hade glömt att MrP sumpat lappen så hon har första tjing på bilen
.
Snaaaart ska vi ta oss ut i solen
. Malla vi ligger i lä där. Jag är så impad av att du redan varit på promenix!
Morsning!
Alva och jag har sovit till 08!!! Med ett uppvaknande vid 03. YES
!
MaCool Va synd att ni inte kommer. Hoppas I blir frisk fort!
*frukost*
Minna här är vihpsarna www.familjeliv.se/Forum-7-132/m32694451.html
Morron!!!!!
Nån som vill ha kaffe? Mitt blev för svagt men idag kanske det räcker ändå - för Alvi har soooovit 10 timmar
! Som förr i tiden. Hon vaknade vid 05 men somnade om själv. Vid 07 undrade vi vad som händer så vi går in och tittar - då ligger hon med huvudet i fotänden och rumpan i vädret. SÖT!
Kerpan Å hoppas du har sovmorgon och det utan huvudvärk! Hälsa och tacka Petter för toapappret förresten. Kan han svänga förbi med några blöjor också? Här har A bajjat ner näst sista blöjan
. Efter tre (!) besök på pottan. Kan A få gå på kurs hos P?
MaLu Kommer mannen få vara kvar på jobbet eller? Jobbigt! Osäkerhet är inte det man vill ha när man har plutt på G.
Maxie Jag tror inte du behöver oroa dig om det röda inte sitter i ögat. Ofta blir man (spec barn) röda där vid förkylning. Tvätta med rent vatten.
Fisken Hur många tester ska du ta denna gång? jag tror Maxie har rekord på gravtest va? Hur många var det?
Alva har också fått korn på mina växter nu! Men du det märktes ju inte att Sid varit där. Han var ju så försiktig. Du behöver verkligen inte be om ursäkt. Kul att ungarna gillar att botanisera
! Växter ska man ju njuuuta av!
Jam Va skoj det låter med filmen! vad filmar ni? Hoppas A vänjer sig vid bilen - det är ju himla skönt ibland att åka bil - men ibland jättehemskt (det tycker iaf Alvi).
Måste åtgärda
!!!!
Grattis Sidney