• zynk

Visparnas tråd # 7

Jaha Kerpen tar bilen - hade glömt att MrP sumpat lappen så hon har första tjing på bilen .
    Snaaaart ska vi ta oss ut i solen. Malla vi ligger i lä där. Jag är så impad av att du redan varit på promenix!

• zynk
    Maxie skrev 2008-05-27 17:04:35 följande:
    Tragikomiskt är: att titta ner i sin papperskorg och dels se en massa godispapper och dels ett tomt paket "Firm Figure Shaping Tights"...

Maxie Jag har varken städhjälp eller städmanisk karl... Så här är det dammråttor och man kan knappt se igenom fönstren men jag sitter här och surfar nu. Visparna har sett mina dammråttor förut . Det är så trist att städa! Men visst vore det skönt att anlita nån.
    Är det fint väder så finns ju Rosendals trädgård. Himla mysigt att sitta under äppelträden (men lång kö för att köpa mat).

Prop/MaLu nu ska in o kika på era bilder!

MaCool: Det blir ingen pastasallad !!! Men du är hemskt välkommen ändå. Det blir .. hör o häpna... smörgåsar. Hoppas ni kan tänka er det och hoppas ni blir mätta. Annars har jag nog lite makaroner som bukfylla .
  • zynk
    Kerpet1 skrev 2008-05-27 22:58:29 följande:
    Jag ser fram emot dina smörgåsar Zynk!!!!!!!!!!!!Ska bli kul att ses imorgon! är det 11 som gäller?Mr P är sjuk... oj oj oj, vad det är synd om honom... och jag har några riktigt SJUKA storys att dra om honom imorgon oxå!!! Ha ha ha!Nej, nu ska jag sova, innan Mr P för en gång skull... Petter sover dock sött i vår säng sen några timmar tillbaka.Malu! Vilken mage!!!! WOW!!!! Och vilken Urping till man du har!!!! Har missat att kolla dom bilderna förrut!!Dessutom tror jag att vi har likadana handukstorkar!!!kram på er!
    Ja från kl 11 är ni välkomna! Har man twins får man komma tidigare .
    Jag tänkte också på vilken snygging du har MaLu!
    Spännande med dina storys i morgon Kerpan!
  • zynk

Morsning!

Alva och jag har sovit till 08!!! Med ett uppvaknande vid 03. YES !

MaCool Va synd att ni inte kommer. Hoppas I blir frisk fort!

*frukost*

• zynk
    Joyce Skit oxå at du jobbade!

Jam Låter mysigt där uppe. Vi ses nästa gång!

Maxie Nä jag hörde inte vad du sa - är V en riktig grinpelle alltså ... Jag hade ju önskat att du hade skrotat runt hemma hos mig istället!

Minna Jasså du är här och spammar igen . Sorry att jag inte hinner med er, fast jag tittar in rätt ofta men skriver inte. Tänker på er iaf . Ska försöka leta rätt på Vihpsarna. MaLu vet iaf. Och Xena var här och länkade för ett tag sen - ska leta som sagt.
    Hur är det med dig????? Öki måste ju blivit jättestor nu? Hur går det på dagis?

Malla tack själv för idag. Så himla kul att du tog dig ända hit! Och med rekordfart från pendeln (Mamsen och jag tog en kvart mer på oss för att gå samma sträcka ).

Ja men TACK alla för idag. Jag tycker det var superskönt och skoj och va kul att ni stannade lite längre än vanligt! Ni hade kunnat sova över om ni ville . Mer mat nästa gång alltså . Nästa gång kanske karlarna ska komma och ta över på em så kan vi festa vidare ?
    Barnen har verkligen utbyte av varann nu! A gillar att smaka på allas nappar... och på Pettera mat! Förresten tror jag c (lilla c) glömde sin jacka (väldigt fin så om ingen saknar den tar A den gärna ).
  • zynk
    MallaMojs skrev 2008-05-29 11:44:44 följande:
    Det var väl jag, MaLu hahaha...
    *asg*
  • zynk

Morron!!!!!

Nån som vill ha kaffe? Mitt blev för svagt men idag kanske det räcker ändå - för Alvi har soooovit 10 timmar ! Som förr i tiden. Hon vaknade vid 05 men somnade om själv. Vid 07 undrade vi vad som händer så vi går in och tittar - då ligger hon med huvudet i fotänden och rumpan i vädret. SÖT!

Kerpan Å hoppas du har sovmorgon och det utan huvudvärk! Hälsa och tacka Petter för toapappret förresten. Kan han svänga förbi med några blöjor också? Här har A bajjat ner näst sista blöjan . Efter tre (!) besök på pottan. Kan A få gå på kurs hos P?

MaLu Kommer mannen få vara kvar på jobbet eller? Jobbigt! Osäkerhet är inte det man vill ha när man har plutt på G.

Maxie Jag tror inte du behöver oroa dig om det röda inte sitter i ögat. Ofta blir man (spec barn) röda där vid förkylning. Tvätta med rent vatten.

Fisken Hur många tester ska du ta denna gång? jag tror Maxie har rekord på gravtest va? Hur många var det?
    Alva har också fått korn på mina växter nu! Men du det märktes ju inte att Sid varit där. Han var ju så försiktig. Du behöver verkligen inte be om ursäkt. Kul att ungarna gillar att botanisera ! Växter ska man ju njuuuta av!

Jam Va skoj det låter med filmen! vad filmar ni? Hoppas A vänjer sig vid bilen - det är ju himla skönt ibland att åka bil - men ibland jättehemskt (det tycker iaf Alvi).

Måste åtgärda !!!!

• zynk

Men å så söt hon är Iza! Eller är det Bella ? Kom på att vi inte har kort på A när hon sover längre. I början var det ju bara bilder när hon sov. Får smyga in i kväll och fira av en blixt!

Alva håller på och pekar hela tiden. Gulligt

Bestämd! klickbar (tror jag)

Ä gnääääll

Svar på tråden Visparnas tråd # 7