• Pess

Visparnas tråd # 7

Kerpet får strax en privatvisning av min karl, som är på väg hem till henne

• Pess

Och jag har huvudvärk efter 3 koppar kaffe och har tagit 2 Treo (nyttigt leverne?)

• Pess
    Kerpet1 skrev 2008-04-29 18:24:10 följande:
    Ola la Pess!!! Han har varit här nu! Han var ju inte skallig som du sa! En riktig urping ju!Fast han måste ha trott att det var Taikons som bodde här... oj så det ser ut!!!!
    Jaja, ÖVERDRIV....Urping Nja Fundersam 

I såfall bor Taikons här hemma med, du skulle bara SETT???
  • Pess
    Ma Lu skrev 2008-04-29 18:38:36 följande:
    O fy vad läskigt med Maxies ÄD-gravida kompis som måste vänta en eeeevighet på svar på mkp Det där är sånt som inte FÅR hända. Förbjudet! Dock måste man ju minnas att också hög risk på KUB bara är just hög risk och inte definitivt att det verkligen är på tok. Hoppet finns kvar till det bittra slutet. Däremot är det ju så mycket hemskare om det är just trisomi 13 eller 18 eftersom det till skillnad från 21 (= Downs syndrom) ju inte går att leva med Hoppas så att provet visar grönt ljus!
    Verkligen.....En vän inne hos Minna fick beskedet om 1/2 risk för kromosomfel vid nupp. Fostervattensprovet visade dock en frisk bebis....Och frisk är han VERKLIGEN, en riktig tiptop-bebis
  • Pess
    Kerpet1 skrev 2008-04-29 18:44:53 följande:
    Ja, medhåller om att sån otur borde inte finnas!!!!!! Livet är inte riktigt rättvist, men det vet vi väll...Petter hasar runt och hjälper mig plocka leksaker... han letar dock efter en liten röd BRIO-skallra (eller vad det nu är) Ni vet en sån där med en bjällra inuti... Har möjligtvis nån fått med sig Petters lilla favvo-leksak?Blä... fortsätta städa
    Hm, jag vet vem som är skyldig.....Han heter Sidney
  • Pess

Sedan måste jag säga att dagens höjdpunkt var att frå träffa urtrevliga MaLu och Jam i verkligheten

• Pess

Jag är HELT slut och dötrött....Lovisa ska vi inte snacka om Hon sov innan hon nådde huvudkudden när jag la henne vid 20....Orkade knappt amma innan....

Håller med om att det ALLTID är lika trevligt hos Kerpet....och Kerpet är ALLTID lika trevlig

• Pess

Usch då Zynk. HOPPAS hon snart kryar på sig din lilla go'bit. Och det där med att ungen blir "frisk" så fort man sätter sin fot på en akut känner jag alltför väl igen Sist så hörde jag mig själv säga - Jag LOVAR att hon skrikit hysteriskt hela eftermiddagen... (hon sken som solen i Karlstad mot sköterskan vid tillfället ) Dock fick jag upprättelse när örat var ilsket rött

• Pess

Mirren.....jag kan faktiskt inte den 21:a tyvärr....Jag ska HÖR OCH HÄPNA jobba Ska lära mig det nya journalsystemet som införts på jobbet sedan jag försvann....Sedan åker jag ner till skåne i drygt 5 veckor och kommer hem dagen innan jag ska jobba....

Svar på tråden Visparnas tråd # 7