• Pess

Visparnas tråd # 7

Lasse i parken helt okej

• Pess

Grattis Mamsen....Så himla roligt...

Maxie, vi hade inga problem alls vid övergång till välling....Å andra sidan har L varit extremt okomplicerad med sugandet....Har tagit bröst, napp, flaska omvartannat utan problem från start...Vi använder mam-ultivent (wideneck) och den störta dinappen (hålet alltså (x)

SKönt att det blir av Fisk...Det kommer gå finfint

• Pess
    jamis skrev 2008-05-07 20:07:15 följande:
    Grattis Mamsen!Drop-in från kl 12 blir bra! Jag kan ta 4:an och åker gratis
    Samma här
  • Pess

Morrn....Kerpet, har du mina bilder oxå? Jag har fått för mig att de inte finns bland dem

Zynk, så länge man är ute är det väl helt okej tycker jag med lite snor....Värre om man träffas inne och barnen delar leksaker...Jag tycker du ska komma

• Pess
    Ma Lu skrev 2008-05-08 16:52:52 följande:
    Tack för idag Alltid lika trevligt att träffas! Stort TACK igen till Kerpet som fixat allt med bildernaNu har jag i lugn och ro tittat på mina bilder och är faktiskt nöjd Tro det eller ej... När jag först efter en lååång stund vågade kasta ett getöga såg jag bara konstiga miner, stripigt hår och annat mindre smickrande men nu har jag sett att det faktistk finns flera bilder som jag är ritkgit nöjd med! Ni var ju dessutom så jättegulliga med era glada utrop när ni tittade så jag beslutade mig för att tro att ni menade allvar och kolla igen (för nej, jag gillar INTE att se kort på mig själv...) Lite skämmigt kändes det att visa er alla "nakenchocker" men här hymlar vi ju inte med något såLycka till med cv Kerpet Om du vill kan jag läsa korr
    Åt åtminstone jag har sett en och annan naken gravido Det var JÄTTEFINA bilder på dig och magen och jag är uppriktigt GRÖN av avund. Inte ens den mästligaste fotograf skulle kunna få fram sådana på min gravidkropp ens efter retuschering

Jag HÖLL på att erbjuda mitt hem för nästa fika vid dåligt väder....Men så kom jag ju på att jag ska till BVC kl 15 samma dag....och det kanske inte är så kul när jag kör ut er alla för att hasta iväg Är det fint väder kan jag ju bara glida iväg en stund och komma tillbaka....Fik finns det massor av, kanske inga jättestora, men om man sätller vagnarna utanför så kan vi gå vart som helst....
  • Pess

Men ÅH vilka BILDER.....Vem behöver proffsfotograf egentligen när man har Joyce????

• Pess
    Minna72 skrev 2008-05-08 20:48:22 följande:
    Jag e förstås nyfiken på bilderna men inte behöver jag vara med i er fikatråd. Chansen e liksom minimal att jag kan poppa över på spontanfika på Kerpets innegård, Viking och Silja e lite för långsamma för det...
    Säg inte det?
  • Pess

Minna, only for you (och tack igen Joyce för bilderna, du har inte funderat på att sadla om? )

underbara.jpg

• Pess
    zynk skrev 2008-05-09 07:23:55 följande:
    Morn!VAD HÄNDE MED SOVA HELA NATTEN????? Hjälp när ska man få sova? Jag sätter på första kaffekannan - sen får nån annan ta överZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
    Jag tar över....Ligger i klass med Mamsen med uppvak 04 och sedan tvångslummer av och till till 06.30....UNGE!!!!! Nu ligger alla miljoner leksaker utpridda igen över golvet och jag måste ha KAFFE
  • Pess
    zynk skrev 2008-05-09 07:54:38 följande:
    Pess Theralen???? Borta är de underbara nätterna mellan 3-6månader då jag skröt om hur bra A sov...Nu gnääääääälls det så snart kanske hon kan somna om. L:s nattrutin liknar Alvas! Plus ett uppvak vid 02...Bläääääääääääää
    Det hade vi oxå....Uppvak vid 02 (ungefär) då hon hamnade mellan oss
Svar på tråden Visparnas tråd # 7