Visparnas tråd # 7
Jag gav både smakisar och gröt samtidigt.
Jag resonerar att det är bättre med solkräm än att bränna dem....Så jag kör med fysikaliskt skydd
Jag gav både smakisar och gröt samtidigt.
Jag resonerar att det är bättre med solkräm än att bränna dem....Så jag kör med fysikaliskt skydd
SKÖNT med lyckat läkarbesök MaLu...Kan förnimma känslan av lycka jag kände varje gång jag kommit från läkaren/Bm och allt var bra
Snart dax
Vårt hem är nog den RAKA motsatsen till Joyces hem
Här är det mannen som jobbar häcken av sig och drar in alla pengar, jag sköter barn och hushåll (inkl. all matlagning) och jag trivs faktiskt med att ha det så för det mesta....Men jag har iaf slutat stryka hans skjortor som jag gjorde de första åren
(inte för att han BAD mig om det, utan för att jag trivdes med att vara den optimala husfrun
) Jag kommer inte heller arbeta heltid igen, utan max 75% för att kunna ha L så lite som möjligt på dagis och för att kunna vara hemma lite mer....
Jepp, ni läste rätt...Vårt hem är en GAMMELDAGS hem
(Hoppas jag inte väckte anstöt
)
Pess ska ju till BVC vid 15 så jag känner det lite stressigt att fika här hemma (även om det vore väldans trevligt)
jag med...kerpet hallååååå, hur mår du? kram
Styrkekram till alla er som kämpar på med relationerna
Just NU är det ganska lugn och harmoniskt här...Men gudarna ska veta att det stormar oxå
(Och även vi har ett förflutet inom parrådgivning med lyckat resultat, trots att hon efter första gången sa att vi kanske inte SKULLE fortsätta...
)
Nu till en aningens desperat fråga. Min systerdotter som jag älskar MASSOR och är som en lillasyster till mig OCH är Lovisas gudmor OCH sjöng på dopet....
Hon tar studenten i juni och jag vet inte vad jag ska ge henne
Vill så gärna att det ska vara något speciellt, men kanske ändå inte smycke (det kommer hon få så mycket av ändå bla av sin mormor (min mamma
) Hon betyder så himla mycket för mig så det får fan kosta hur mycket som helst....
SNÄLLA, kom med förslag, brainstorma tjejer BRAINSTORMA ![]()
Svimmar av avundsjuka (men förstår din oro oxå
)
Tack för förslagen ovan. Tar tacksamt alla förslag. Hmm, kanske ska rida islandshäst med henne
Hon är en aktiv ridtjej, jag en gammal
Men jag kanske får tänka på den stackars hästen i mitt fall 
Vet ni, Min M ska opereras idag
Bara sådär liksom. Kan inte ge närmare detaljer eftersom han då kommer skjuta mig när han slipper ut från sjukan, men han har haft ont i en vecka och idag gick han till husläkaren som skickade honom med en akut remiss till KS...och på fredag åker han till Kairo (lämpligt?)
Heja Kerpet, HEJA dig