Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006
    Anton2005 skrev 2008-04-29 18:10:18 följande:
    Slänger in en snabb fråga medan det är bolibompa på TV :)Någon som vet om man kan beställa spjälsängsskydd från Hilma på nätet och vad de ligger på i pris?
    Häromdagen låg det fina ute på tradera !
    Tjock kulan skrev 2008-04-29 18:35:34 följande:
    Hejsan tjejerGrillen är i gång och ett glas vin kommer nog att slinka ner till kvällssolen på altanen, vädret är ljuvligt . Ninizen: Hallelulja, det var ju skönt efter alla turer med mäklaren, grattis Milda: vilken underbar pressbild du valt till tråden, det är som man vill ge sig ut på fjärilsjakt Mimmi: Vilka fina fynd du gjort både kläder och inredning.Här hemma har jag fått klart mitt lilla sybord och passade samtidigt på att hälla ut 1 l råvitfärg över altanplattorna, jag kan ju säga att en o annan svordom kom över mina läppar...Minns att det var någon som sotat beslag/nycklar osv för att få dom lite svarta, är tacksam om någon kan förklara hur man gör. Undrar även om någon vaxat sina möbler och kan berätta hur man gör.
    Tack sötis! Blir också vinsugen nu, för att fira ledigheten!
  • mimmi006

Hej! Är helt slut efter en fantastisk resa till Skåne, hjälp vilket tempo vi har hållt.
    Otroligt häftigt att se alla i aktion och att få besöka superfina hem!
    Jag känner mig så inspirerad och... trött !!!

Enji- det var synd att du inte var med igår, men det var ett galet race! Tycker du gjorde rätt att stanna hemma, vi får göra det fler gånger

MM- du var tuffast av oss alla! Varför var jag Green Gate? Prickig och blommig eller? *asg*

• mimmi006

Hej! För första gången på länge njöt jag av att bli väckt klockan fem Skrattande! Gosgos hela morgonen...
    Dessutom känner jag mig full med inspiration, nästan så det sprutar ur öronen. Jag är lite knäckt över att jag känner att jag inte alls får till det här hemma, måste verkligen ta ett ryck nu!

Bea- vad hemskt med din man , hoppas att han repar sig snabbt.

Svar på tråden Vita tråden del 8