Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Är det den i glas? Jag tror att min mamma har en tvålpump som är i samma serie som tvålfatet däremot...

Vaniljdröm skrev 2008-06-06 18:16:51 följande:
    Om ni tittar på 4-e bilden uppifrån så står det en tvålpump inne i det vita skåpet.Någon som vet om den finns i någon web-butik?www.mormorsfonster.se/Sidor/produkter3.html
  • mimmi006

Det var på nåt slott i södermanland, tror jag... kan kolla med henne!

Vaniljdröm skrev 2008-06-06 19:30:18 följande:
    mimmi,Ja, det är den i glas fast nu blev jag ju sugen på en i samma serie som fatet. Vet du var din mamma kan ha köpt sin?
  • mimmi006

Det var på nåt slott i södermanland, tror jag... kan kolla med henne!

Vaniljdröm skrev 2008-06-06 19:30:18 följande:
    mimmi,Ja, det är den i glas fast nu blev jag ju sugen på en i samma serie som fatet. Vet du var din mamma kan ha köpt sin?
  • mimmi006

Spännande med skåpet! Frukt och grönsaker kanske? Bullar!

Videli skrev 2008-06-06 21:18:54 följande:
    Hihihi inget Lantliv här inte, utan det är mäklaren som kommer och fotar Har ni några tips att dela med er inför fotograferingen? Kryddor, blommor och MER????Har förmkt i huvudet just nu så jag kan inte tänka
  • mimmi006

Jag gillar glaslådorna massor, men det måste inte vara "luft" där? Vi har ett vitt trägaller över våran kyl/ frys...?

Vaniljdröm skrev 2008-06-06 21:22:46 följande:
    Kolla en gång till är ni snälla!vaniljdrom.blogspot.com/
  • mimmi006

Videli- bullar kanske inte passar i en lägenhet! Mer i ett torp... Men vita liljor och hortensia kanske!? Kasta in lite bilder vettja, så kanske jag kommer på mer, men har för mig att du har en ganska klassisk stil, med lite marina inslag (men avskalat)

• mimmi006

Nej, det är väl sisådär, men det är inte så stort... Tycker du ska köra på lådorna, men kanske någon annanstans? Blir det inte svårt att nå dem där? Förlåt att jag låter neg, jag gillar dem verkligen.

Vaniljdröm skrev 2008-06-06 21:54:47 följande:
    Mimmi,Ett trägaller är säkert hundramiljoner ggr finare än de vi hittat Luft blir det tillräckligt med lådorna för de går inte ända ner till kylen/frysen.Åh, varför är man sån? Jag är ju helt förälskad i lådorna och nu när jag övertalat maken blir jag själv tveksam.....
    Videli- imorgon blir det balkongfix! Köp en plastmatta på rusta och en marguerita i en vit emaljhink så är den biff!
Svar på tråden Vita tråden del 8