Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita tråden del 8

Knyttis- åååå vad jag tycker synd om dig, men det måste ju lösa sig!!

• mimmi006

Ja, det kan man!

Videli skrev 2008-06-07 09:14:20 följande:
    knyttis,Usch vad tråkigt, hoppas det löser sig. Jag har beställt därifrån 3 ggr och aldrig haft problem...Är det någon som vet om man han ha utomhuslampor i ett badrum?
    MM- säger som Lina, stödstrumpor! Finns faktiskt riktigt bra på apoteket som ser ut som vanliga strumpor!
  • mimmi006

Åååå, har ni swappat? Spännande! Nu bär det av till stan här, ska köpa födelsedagspresent till Hugo-

Mufflon skrev 2008-06-07 09:41:53 följande:
    God morgon på er!!Nu var det ett tag sen jag skrev nått här men orken har inte funnits men idag är det äntligen lite mulet väder *skönt* (Trodde aldrig jag skulle kunna känna så!!)Idag bär det av till stan för att köpa lite examenskläder till barnen o klippning på sonen!!Hur går det för allla med Swap-presenterna?? Är det nån som fått sin??Nu ska jag läsa ikapp lite...
  • mimmi006

Jag tror att hon var inne igår!? Hade nytt i bloggen...

FruPuffen skrev 2008-06-07 13:27:32 följande:
    Någon som vet nåt om Mhow? Har hon bytt nick eller avreggat sig?
    Bea- jag är likadan, vill inte köpa leksaker, utan möbler. Men det är inget som han tycker är kul, så det blir nog mer duplo. Vi har bland annat en järnväg i duplo, som han brukar leka länge med. Jag tycker det redan är kloka kommentarer, jag gillar att köpa lego, pysselgrejer och saker som aktiverar barnen. Idag blev det cyklop och badleksaker!
  • mimmi006

www.barnrummet.com/index.php&osCsid=3dbcc48f2d4e73c3dfbec88799009e90 har i brunt!!

Kaktus76 skrev 2008-06-07 13:42:44 följande:
    Någon som vet om det finns bruna sängkläder i Moln-serien? har det rosa men skulle ev vilja ha ett till. Isf vart beställer man det,här där jag bor fanns inte brunt iaf!!
  • mimmi006

Nej, men Jea hade en jättefin från House doctor som jag vill ha! Har dick inte sett den på nätet, men säger till om jag hittar den.

Mufflon skrev 2008-06-08 20:37:32 följande:
    Slänger in en liten fråga om nån vet var man kan köpa en ganska stor zinkvattenkanna på nätet?
  • mimmi006

Hej hej! Jag har bara läst den här sidan, ska se om jag hinner läsa ikapp vad ni har haft för er idag senare...

Knyttis- hoppas verkligen att det löser sig. Hur mår du nu? Hur går det med flytten?

Vaniljdröm- å så fin den är! Ska köpa såna när trädgården blir större!

MM- jag är sämst på tavlor och har väldigt få tavlor. Det som funkar bäst här, är typ gammaldags tryck med växter, de tröttnar jag inte på sååå fort. Jag tycker inte att det ser tomt ut ovanför soffan, men jag antar att du vill ha nåt. Sjökort var en bra idé, kanske man kan göra nåt med HELT vitmålade plankor.

Kajsa- roligt med fynd... har för mig att du skrev att du ALDRIG skulle hålla i en pensel mer *haha*!?

• mimmi006

Varning för känsliga tittare:
    *viskar* du kanske kan hitta böcker på antikvariat och slakta dem

Lillsyrran skrev 2008-06-10 18:33:19 följande:
    Letar efter kort med Elsa Beskows bilder av Blåsippan, Bä, bä vita lamm, Mors lilla Olle & Sov du lilla videung att rama in och ha i sonens rum. Har enbart sett dem som affischer hos www.barnbokhandeln.com men där är de 50 x 70 cm och det tycker jag blir för stort. Skulle vilja ha dem i A4 storlek eller nått sånt. Nån som vet var man kan köpa det nånstans???
Svar på tråden Vita tråden del 8