Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006
    JeaJea skrev 2008-05-07 15:09:43 följande:
    alltså tjejer, lugna ner er nu!vi här nere i Skåne kallar Danskarna för Nordens araber för att de är så fräcka i affärer. Det är syftningen av inlägget.Det kunde lika gärna vara jag som har skrivit det, varken jag eller sylt ser något hot alls i det inlägget.
    Nej, om det hade stått araber och handel  och inte barbarer, en kniv i nacken och vi ses irl (idag har vi visst setts också) och varit undertecknat, hade jag inte sett det som ett hot. Men eftersom det här kommer efter en följd av andra, mer eller mindre insinuerade hot, så tolkar jag det som ett direkt hot mot mig. Roligare för danskarna att kallas araber istället, de är historiskt sätt ett av de mest framstående kulturerna, till skillnad mot barbarerna, som bara fick rykte om sig att vara slaktare...
  • mimmi006
    LinaoMatilda skrev 2008-05-07 20:07:56 följande:
    Men fy!!! Det är ju helt oacceptabelt. Har det alltså pågått sedan februari? Förstår att du är upprörd och att det känns läskigt. KRAM
    Tack! Jag är inte  rädd, mer förbannad att folk utnyttjar anonymiteten för att skriva obehagliga inlägg till andra. Men jag har ipadress, så jag har rätt bra koll. Kommer få ännu mer information.
  • mimmi006
    Vaniljdröm skrev 2008-05-07 22:24:26 följande:
    Ojdå, mimmi! Hoppas att det löser sig nu och ni kan ta ett allvarligt samtal med vederbörande (eller anmäla).Förstår om det är jobbigt och du behöver inte svara men är det en kvinna eller man?
    Jag är straight, det är en man. Han har ALLT att förlora på en anmälning, sitt toppjobb och sin fru!
Svar på tråden Vita tråden del 8