Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita tråden del 8

Anton- aha, Vingåker alltså! Dit vill jag åka :-P! Jag har många sängkläder från Hemtex, gillar Living serien, och de har hållt sig jättefina!

• mimmi006

Låter som en perfekt utflykt *hihi*... det jag egentligen behöver är gardiner till vardagsrummet. Och det snart, vi måste kunna dra för tills fotbollsEM så vi ser !

Anton2005 skrev 2008-06-05 21:24:53 följande:
    Utbudet brukar variere från gång till gång, som på de flesta andra outlet men jag har alltid hittat massor när jag varit där  De säljer en del kläder från PoP oxå
  • mimmi006

Himmelbit- åh, vad glad jag blir för er skull nu!
    Kajsa- vad roligt att det verkar ha gått bra med din stumpa också!

Jag har bråkat med blogspot ett tag nu, får inte indrag och så som jag vill.. erkänner mig besegrad, ett inlägg idag om vr resa idag till Astrid Lindgrens värld: mimmi-magnolia.blogspot.com/

• mimmi006

Videli- hm, svårt. Förvaring kontra snygghet. Kan man göra en kompromiss? Dvs spara halva och göra sovalkover? I ett sovrum tycker jag att det är skönt att det är riktigt mörkt, så en klurighet är att fixa mörkläggningen av sneda fönster. Men snyggt är det!
    Lampan passar bra på sängbordet!

Nån som har tips på snygga gardiner att ha i hela fönster? Vill ha vita, billiga och skapligt mörkläggande

• mimmi006

Nej, vi har rullgardiner för mörkläggning i sovrummet. I vardagsrummet har vi många stora fönster, just nu utan gardiner. Snart börjar fotbollsem och då måste vi kunna dra för, för att se teven ordentligt... hmmm ... Inga panelgardiner, jag är ute efter fina i linne och de jag ville ha på country by mail är slut! Har inga pengar till sån heller för den delen, men man kan ju låtsas.

mimmi006 skrev 2008-06-06 11:22:15 följande:
    Videli- hm, svårt. Förvaring kontra snygghet. Kan man göra en kompromiss? Dvs spara halva och göra sovalkover? I ett sovrum tycker jag att det är skönt att det är riktigt mörkt, så en klurighet är att fixa mörkläggningen av sneda fönster. Men snyggt är det!Lampan passar bra på sängbordet!Nån som har tips på snygga gardiner att ha i hela fönster? Vill ha vita, billiga och skapligt mörkläggande
  • mimmi006

Lycka till nu och hoppas du blir frisk snart! Kankse det är dags att få nån dunderkur snart, så här kan du ju inte ha det!? Vad för en KA och varifrån?

knyttis skrev 2008-06-06 11:55:55 följande:
    Just det, vet ej hur det blir med tillgång till internet nu efter flytten så om ni inte "ser" mig vet ni varför! Kram!
  • mimmi006

Jo, men jag gillar dem inte så värst mycket och de är svindyra! *kräsen* Ska nog rigga upp nåt tillfälligt, är inte sams med gardiner i de fönstren just nu! Har markiser iofs, men det blänker för mycket. När flyttar ni?

Videli skrev 2008-06-06 12:07:13 följande:
    Men kan man inte instalera typ mörkläggningsgardiner i dom fönstrena då?Brukar ju finnas till alla nya modeller av nya fönster...Som dessa, nu är ju dessa iofs takfönster med finns ju till vanliga oxå www.velux.se/produkter/gardinermarkiser/
  • mimmi006

Videli- det var smart att de inte syns, kanske ska ta och köpa dem när jag blivit vuxen och rik.

Knyttis- läskigt, pixmania var med i Plus för ett tag sen... de har tyvärr många klagomål på sig, svåra att få tag i vid reklmationer etc. Hoppas att det inte gäller dig bara

• mimmi006

Videli- jag tycker att det kan vara fint att bygga bänken högre än fönstret, arbetshöjden är ändå viktigast och bänk vid fönstret är bara sååå fint!

Juleja- Jag köpte en polisbil till H i lite retrostil, finns brandbilar och grön racerbil i samma serie. Jag beställde H´s på wwwbabyland.se , men det finns liknande på flera sidor.... ska se om jag hittar någon länk!

Svar på tråden Vita tråden del 8