Vita tråden del 8
God kväll på er alla! Det blir inte mycket datortid här när det är fint väder, det är mycket måsten i trädgården, men samtidigt tycker jag oftast att det är roligt.
Vem var det som letade spjälsängsskydd? Puffen?
God kväll på er alla! Det blir inte mycket datortid här när det är fint väder, det är mycket måsten i trädgården, men samtidigt tycker jag oftast att det är roligt.
Vem var det som letade spjälsängsskydd? Puffen?
Sylt- så himla fina! *vrålimpad*
MM- å vilken snygg tandkräm! Sånt där gör mig glad, ska genast jaga rätt på en grön till vårt badrum!
Man kan bygga ett eget också, men se till att teven får plats bara!
Vi byggde skåpet efter en gammal ritning i hus och hem, den är byggd i mdf. Krönet hittade vi på själva och speglarna!
Fru Puffen och Tjock kulan- jag måste erkänna att det där var före barnen , nu tar allt världens tid!
Jag är så slö så här på kvällskvisten, man måste ju ta det lite lugnt också, intalar jag mig!
Kaktus- jag tror du menar en porslinsserie från Kalikå, www.systerlycklig.se har haft dem i rött, men nu tror jag inte att de finns längre där. Har sett dem nån annanstans också, men annars är de virkade från Petit underbara! Tror att www.russinet.se har dem, billigare än vanöigt!
Å de finns kvar på syster lycklig och en variant med söt picknickväska.... Vill ha!