Vita tråden del 8
Mina favoriter är nog www.elsashem.se , www.systerlycklig.se , www.countrybymail.com , www.designonline.se , www.cosas.se och sen finns det en mängd mindre butiker, men de här har ganska mycket!
Mina favoriter är nog www.elsashem.se , www.systerlycklig.se , www.countrybymail.com , www.designonline.se , www.cosas.se och sen finns det en mängd mindre butiker, men de här har ganska mycket!
Vad köpte du? Biiilder tack!
Kajsa 77 skrev 2008-07-13 16:22:28 följande:
ugglan- kör på Wilma och en kappa, jag tror att det är bra att det ser lite mjukare ut om den syns mycket!
Videli- du är verkligen en fyndjägare!
Tjock kulan- vad mysigt, sömn och tid för prat är väldigt bra för kärleken! Vi måste också komma iväg på något sånt i sommar och njuuuta!
Absolut! Men jag har lite svårt att hitta de riktiga fynden på blocket nu för tiden, men visst finna de!
Birks och Kalles mamma- kolla om det går bra på tradera, blocket tror jag inte på! Eller sy många fina och stora kuddar till en myshörna, avtagbara förstås, så barnen kan hoppa fritt
Hej! Kikar in fyra minuter i Ernst och kollar vad ni gör
Lillafruluva- hoppas du mår bättre snart!
Lina- börja om? Du måste vara petig
Himmelbit- *vink, vink*
Lina- vi har också Husqvarna, de har fungerat bra!
Bea och vaniljdröm- vad duktiga ni är som pysslar och broderar! Jag laddar inför att börja brodera, det finns så mycket vackert man kan göra...
Himmelbit- jag måste nog köpa boken! Hur går det med golvet?
Hm, jag har en strak känsla att den var fin förut också... ska bli väldigt roligt att se slutprodukten!
Himmelbit- jo, det går bra! Igår sprang Hugo upp hundra gånger, nöjd över att slippa stängslet på sängen och testa sin nuvunna frihet! Ikväll orkade han bara två gånger. Det är stökigt här fortfarande, men vi tar lite vartefter. Skönt att ni får golvet på plats nu, det blir så mycket mer "färdigt" då. Har du bestämt duschväggar?
Nej, det har jag inte! Hatar när de ska gumma en hit och dit, men det är väl oftast att de inte kan sina saker *fnys*!
INR, inredningsglas gör väl måttanpassade glas, men jag vet inte om det är svindyrt. Jag ska lugna mig tills jag har bestämt mig helt om vi ska ha glas eller draperi, måste komma på en bra kant isåfall.
Ååå, den är så bra! Måste se om den nån dag
Ja, det var en riktig känslofilm! Vad dåligt att skylla på henne, det var inte hon som slog sönder krukan...hmmm... det kändes rätt rörigt därinne, måste jag säga. Jag måste åka och köpa växter till mina krukor nån dag, vad satte du i din?
Jag tycker att du ska ha den där och ha pendeln över köksbordet, om det går vill säga! Jag hoppas att min pappa ska släppa ifårn sig en grym, gammal skrivbordslampa som är riktigt rå, den ska nog få en plats i vardagsrummet *drömmer*
Å det låter perfekt! Vet du när kollektionen kommer?
Sussi N skrev 2008-07-15 13:09:41 följande:
Mia- stort grattis till vinsten, vilken lycka!
Malins- vi ska också till Göteborg, hoppas att hitta fler fina butiker den här gången...
Vi har ändrat våra semsesterplaner till att åka ungefär samma tur som ni, Bea. Vi tänkte faktiskt ta med ett tält och se hur länge barnen tycker att det är roligt! Skönt att inte ha så långt hem heller, om det skulle bli regn.
Jag tycker verkligen om Ellen Keys strand och konstnärsstigen där omkring, det är så vacker natur.
I Vadstena är området runt klostret mysigt och ta en guidad tur på slottet, de brukar vara bra. Antikhuset utanför är ett måste! Ganska dyrt, men roligt!
På berget i Gränna kan man äta jättestora räkmackor, om ni tröttnar på polkagrisar och en
kyrktornsklättring på Visingsö ökar pulsen till max, om man är lite nervös för höjder i kombination med rangliga byggnader !
Himmelbit- då måste jag absolut se den!
Bea- man kan gå utanför huset och titta, otroligt vackert ändå
Oj, var det så bråttom! Ikeas lagersaldo brukar tyvärr aldrig stämma, vet inte hur sällan de uppdaterar...