Inlägg från: Anton2005 |Visa alla inlägg
  • Anton2005

Vita tråden del 8

malins79 skrev 2008-06-16 05:38:02 följande:
    God morgon!Jag undra egentligen var jag gör uppe men jag vaknade och var kissenödig. Båda barnen plus vår hund sover inne i vår säng så det var lite trångt. Saga kom in till mig i natt (maken bortrest) jag tror inte hon kommit på nästan 1år utan de gånger när hon vaknat så har hon ropat och då ha M gått in till henne. Men hon kom väl ihåg att han inte var hemma.Jag och Saga möblerade om på hennes rum igår. Hon ville kunna se ut genom fönstret från sängen så vi ändrade om lite. Det blev bra, ska fota sen idag. Jag ska fortsätta att flytta om i linneskåpen. Jag ska kolla om vår pappershandel ha hyllpapper annars får jag köpa någon billig vaxduk, tror Rusta hade utförsäljning på deras.
    Jag tänkte att jag kanske skulle få något gjort när jag var vaken så tidigt, men inte det inte. Nu börjar jag ju bli trött igen ju, lagom tills resten av afmiljen vaknar och det är dags att gå till dagis o jobb
  • Anton2005

Ja i vanliga fall är det jätte mysigt och den tiden är verkligen guld värd. Mysigt det låter att ha henne liggandes bredvid dig i soffan.

Idag känns det inte så kul att vara upp tidigt. Värken i ryggen och ner i benen avtar inte alls och jag står och sitter om vart annat hela tiden. Gör igentligen inte så jätte ont men känns super obekvämt. Kan inte komma ihåg om det känndes såhär innan jag fick Anton

• Anton2005
    malins79 skrev 2008-06-16 06:09:15 följande:
    Men andra gången hinner man inte vila något. Jag var mycket tröttare när jag väntade Jacob än med Saga. Saga kom -4bf och Jacob -8bf, så du kanske får lite tidigare?! Har du testat att låna en, vad heter det nu igen, en apparat från bm, med elektroder som man sätter fast på ryggen och magen eller vad man nu har  ont och så kommer det ström och endrofiner frigörs. Ganska skönt. Åh, blir galen kan inte komma på vad det heter. Nu sitter Jacob i knät också.
    Jag har inte lånat någon sån men jag vet vad du menar för grej. Har bara känt såhär i 2 dagar och ska till BM på onsdag, får se om jag fortfarande har ont då.

Nu är det dax att börja fixa frukost och grejer här. Hoppas att du får en bra dag.
  • Anton2005
    13 år emellan skrev 2008-06-16 07:52:51 följande:
    Tens-apparat heter det flickor!God morgon, nu ska jag strax cykla iväg till första dagen på mitt nya jobb. Gah och Tjoho på samma gång!!
    Just ja så heter det ju.

LYCKA TILL på nya jobbet
  • Anton2005

Vaniljdröm- Jag gillar gungstolar. Min syster köpte en på loppis i lördags. Vit och jätte slite men så snygg. De ska ha den i sitt nyrenoverade bamsesovrum. Damen på loppisen sa att gungstolarna sålde som smör i solsken nu för tiden

Nu har jag sovit middag 1,5 timme och känner mig som en ny människa. Värken i ryggslutet vill inte ge sig. Är precis som mensvärk, kommer inte ihåg hur långt innan jag fick Anton jag hade såhär men känns lite tidigt för att det skulle sätta igång här denna vecka. Säger som MM att jag får säkert gå med det här onda flera veckor. Någon som vet hur länge innan det brukar vara såhär vid andra barnet?

• Anton2005
    numberone skrev 2008-06-16 14:28:57 följande:
    Kikar bara in snabbt ....På onsdag kl. 8 ska vi vara på förlossningen för att sätta fart på lilla bus....Hoppas att det inte tar ett par dagar bara....
    Lycka till
  • Anton2005
    Kajsa 77 skrev 2008-06-16 20:46:57 följande:
    Malins79 - varifrån ska du beställa din Nikon?
    Det stämmer att jag skulle beställa. Klickade in en beställning från expert igår men tänkte sen att jag väntar eftersom jag skulle ta den på företaget och nu idag är de slut :( Gick till expertbutiken där jag skulle få samma pris som på nätet om de fick tag på någon åt mig men det verkar inte finnas någon. Enl säljaren på expert är det en utgående modell.
  • Anton2005

God morgon!

Juliah-Fint skåpet blir

Tänkte be om lite tips. Vi har tre walking closets där det finns inredning för att hänga kläderna på galgar men det finns inga hyllor där man kan lägga kläderna. Vad ska man sätta in för hyllor, någon som vet?

Svar på tråden Vita tråden del 8