• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • Rosesarered

PD77 skrev 2008-05-01 06:24:55 följande:

Men gud! VEM här inne har Spets och snor-bloggen. Vilket hem! Så vackert!
    Håller med, hon är helt fantastisk!
  • snigelfart
    Tjock kulan skrev 2008-05-01 14:20:14 följande:
    Då gör vi ett nytt försök www.blocket.se/vi/16190919.htm
    Jisses vad fina. Synd jag bor så långt bort....Ledsen
    Nu är hon här, vår underbara dotter!
  • LinaoMatilda

Hej på er!

Igår hade vi en väldigt trevlig sushi-kväll. Vi satt ute till 11 på kvällen, och då gick vi in för det blev så mörkt ute

Idag har vi fixat till i trädgården. Nya lådor för trädgårdsland är på gång.

Hoppas ni alla har haft det trevligt.

Jag har nytt inlägg i bloggen också.

Så fina barnträdgårdsmöbler.

• mimmamum

Åh vad jag saknar er tjejer! Har inget internet! Har inte kunnat läsa ikapp på flera dagar! 

Är hos svärföräldrarna nu! Kommer tillbaka så fort det går!

• Memoria

Tjock kulan: Åh så söta! Synd att man inte hade större trädgård och bodde i Helsingborg.

LoM: Fin soffa! Hur ser det ut i resten av vardagsrummet? Tyckte absolut att den kunde stå där.

Märks tydligt att det är många borta på shopping. Hoppas på många bilder när de är tillbaka.

• JeaJea

Hej alla!

Shoppinggänget tackar för alla hälsningar. Vi har varit på en liten skånetour idag. Nu äter vi syltans goda tårta (våningstårta, bild kommer) och dricker vin. Vi ska ha blomsterkurs här i min butik alldeles strax och sen är det middag hemma hos Sylt. Imorgon bär det av till Köpenhamn.

Kram från oss!

• LinaoMatilda
    JeaJea skrev 2008-05-01 17:52:18 följande:
    Hej alla!Shoppinggänget tackar för alla hälsningar. Vi har varit på en liten skånetour idag. Nu äter vi syltans goda tårta (våningstårta, bild kommer) och dricker vin. Vi ska ha blomsterkurs här i min butik alldeles strax och sen är det middag hemma hos Sylt. Imorgon bär det av till Köpenhamn.Kram från oss!
    Så trevligt med en liten rapport Hoppas ni har det riktigt mysigt och att ni hittar en massa fynd. Jag är inte aaaaaaaaaalls avis   Skrattande KRAM
  • Tjock kulan

Linao Matilda: Vilken soffa den ser ju enorm ut, vad härligt, lilla cd skåpet var ju oxå väldans sött, nu blir jag nyfiken på ditt nya projekt, inga ledtrådar ....

Jea: Låter som ni har ett utmärkt "reseprogram" färdigt för de inredningsgalna gästerna som är på besök Skåne . Det gäller ju att visa hur underbart Skåne är nu när du o Sylt har besök från de nordligare delarna av Sverige. Hoppas att ni får schyst väder i morgon i Kpenhamn det är inte roligt att traska runt o shoppa med ett paraply på ströget. Ha det så gott i morgon

Mimma; Undrade var du varit, vad kul att du tittade in

Svar på tråden Vita tråden del 8