Inlägg från: Kajsa 77 |Visa alla inlägg
  • Kajsa 77

Har åkt norrut till Köping och ska bo hos svärmor & svärfar några dagar. Skönt med avkoppling och inga projekt att ta itu med. Håller redan på och tänker ut saker jag ska fixa när jag kommer hem!

• Kajsa 77
    JohannaJ skrev 2008-07-11 18:20:05 följande:
    nu är rätt tillfälle att buda över flaskan till en utbränd förortsmamma
    hihi, synd att jag inte är hemma nu då!
    MiaMariah skrev 2008-07-11 19:24:56 följande:
    mimma - tack! ja, han är egenföretagare och plåtar åt sina kunder (för hemsidor, broschyrer etc) samtidigt som han är teknisk konsult. han vill dock satsa mer på fotograferingen än konsultandet så vi får se var det bär hän. ni kan se en del av hans bilder på foto.mrw.nu/ om ni är intresserade. Hemsida är på g.misak - tack!kajsa - denna bild ska vi förstora plus en till som vi inte bestämt ännu. den här betyder mycket för mig, är fotad på vårt sommarställe som håller på att säljas (har varit i släktens ägo i fyra generationer)
    Otroligt fin bild!!!
  • Kajsa 77
    malins79 skrev 2008-07-11 20:55:32 följande:
    Är 1500kr rimligt för detta skåp/garderob eller ska jag försöka med 1200kr?
    svårt, men testa att pruta litegrann!
    Skönt att du får lite avlastning nu. Det behöver du! Kram!
  • Kajsa 77

Har nu "avnjutit" en två-timmars middag hos svärföräldrarna. *uppblåst* Tur jag ska spela golf imorgon.

Malin - Är de alltså villiga att släppa skåpet för 1000 kr nu? Men då är det ju bara att slå till!

• Kajsa 77

Hej hej!
    Har idag varit på Nordanby Gård i Västerås. Butiken heter Country Living. Det var en av de mysigaste butiker jag nånsin varit i. Fick massor av inspiration och idéer. Köpte även lite såklart. Hade fått en  peng av mor & far i födelsedagspresent osm jag lätt shoppade upp.

• Kajsa 77
    Anton2005 skrev 2008-07-13 16:32:13 följande:
    Kajsa-Åh jag sitter och tittar på deras hemsida nu. Va någon här i tråden som visade länk till den igår. Ska absolut åka dit nån dag, vi har ju inte så långt till västerås härifrån
    Visst är det härliga bilder! Det var verkligen urmysigt där! Du borde absolut åka dit. De hade lite annat sortiment än de vanligaste butikerna. Men en hel del var samma.
    Truffles skrev 2008-07-13 16:55:12 följande:
    Nu skäms jag. Jag bor ju i Västerås men har inte varit där någon gång. Visserligen kan det ju bero på att "Märtas bod" precis vid jobbet har i stort samma sortiment... Märtas ska nu upphöra så de har 50% på varorna. "Märta" själv ska istället börja arbeta på Nordanby gård så nu måste jag väl dit så småningom. Anton2005, Inte så långt? Bodde inte du i Karlstad?
    OJ! Ja men då måste du ju åk dit! Märtas har jag aldrig hört om, men 50 % är ju trevligt!
    mimmi006 skrev 2008-07-13 17:33:27 följande:
    Vad köpte du? Biiilder tack! Kajsa 77 skrev 2008-07-13 16:22:28 följande:
     ÄR inte hemma och kan inte sätta grejerna riktigt på plats. Men jag kan j ta en fulbild!
    Lindisen81 skrev 2008-07-13 18:30:15 följande:
    tänkte visa er bilder på mina nya gardiner =)lindisen81.blogspot.com/
    Jättefint! Jag köpte spets idag som jag tänkte använda för att sy såna gardiner också. Fick nämligen inspiration på Nordanby Gård.

De sålde ett överkast där som var det vackraste jag nånsin sett. Det kostade 2000. Hade jag haft pengar hade jag köpt det direkt. Men pank som jag är så tänkte jag försöka göra ett likadant. Det kommer dock att ta ett tag och mitt tålamod är det ju lite si och så med. Men jag kan inte leva utan ett sånt överkast!!!
Svar på tråden Vita tråden del 8