• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • LinaoMatilda

MiaM och Kulan: jag surfar lite med mobilen nu. Berättar och visar vad mer jag köpt när jag kommer hem. Lättare då Kajsa och FruPuffen: det var jättekul att träffa er!

• Tjock kulan

Videli: Tar det absolut inte som någt negativt är inte så känslig av mig  ,  barn e ju olika i det mesta, så även med sömnen

Någon som kan tipsa om söta 1års pressenter till en liten kille (gillar hästar och bilderböcker) och hans mamma som fyller 35 år?. Gärna någhot som man kan beställa och skicka direkt hem till dom på födelsedagen.

• 13 år emellan

Tjock kulan skrev 2008-06-29 11:34:07 följande:

Videli: Tar det absolut inte som någt negativt är inte så känslig av mig ,  barn e ju olika i det mesta, så även med sömnen .  Någon som kan tipsa om söta 1års pressenter till en liten kille (gillar hästar och bilderböcker) och hans mamma som fyller 35 år?. Gärna någhot som man kan beställa och skicka direkt hem till dom på födelsedagen.
    Kolla in bilen vi köpte till Björn:

livetrunt35.blogspot.com/search/label/familj

Den kan du beställa på nedanstående adress...Och dom har många andra fina saker...

www.poppilopp.se/leksakerframeset.html
  • Anton2005
    Videli skrev 2008-06-29 11:10:02 följande:
    Hallonblads-te är det, superbra för livmodern efter förlossningen oxå. Varmt rekommenderat!!!
    Då måste  jag köpa och prova. Blir galen på det här. Vet att jag blev så när jag väntade anton oxå. Verkligen irriteterande och gå runt och va varm och stor
    Hanna E skrev 2008-06-29 11:18:55 följande:
    Jag har tänkt att prova hallonblads-te, men inte vågat förän nu när det bara är två veckor kvar. Har det hemma, så i kväll eller i morn blir första koppen!  Sen tipsade ju Malins om basilika-te med, men jag missade var det fanns att köpa? Eller skulle man hacka vanlig basilika?
    Jag fattade som att man hackade vanlig basilika. Vart kan man köpa hallonte?
  • Anton2005
    MiaMariah skrev 2008-06-29 11:00:15 följande:
    Anton - förstår att det känns jobbigt, styrkekram!LinaoMatilda - kul att ni hade det trevligt, vad köpte du mer?Kajsa - låter toppenkul, vad shoppade du?
    tack
  • FruPuffen
    LinaoMatilda skrev 2008-06-29 11:33:34 följande:
    MiaM och Kulan: jag surfar lite med mobilen nu. Berättar och visar vad mer jag köpt när jag kommer hem. Lättare då Kajsa och FruPuffen: det var jättekul att träffa er!
    Hej Lina!! Tack för igår! Jättetrevligt att gå ut och äta med dig o Himmelbit!! Skönt med en lugn avslutning på en hektisk dag
  • Tjock kulan

13 år. Tack för tipset, men jag hade hoppats kunna hitta något som har med hästar eller bilderböcker att göra eftersom han gillar det, bilen som ni köpt till Björn är ju bara såå snygg.

• 13 år emellan

Anton Och TK:

Ja tack...vi gillade den jättemycket! Och som tur är gör ju Björn det också !

Nytt inlägg i bloggen förresten...

livetrunt35.blogspot.com/

Svar på tråden Vita tråden del 8