• Eisa

Vuxna som blir bakfulla

Jag fattar inte varför vuxna människor dricker så mycket att de spyr och blir bakfulla. Hur tänker de?

Jag drack för mycket en gång när jag var 17, så jag mådde dåligt. Då tänkte jag "Nej såhär vill jag inte må igen" och sen dess dricker jag bara måttligt, innan gränsen är nådd.

VILL andra må dåligt? Lär de sig aldrig? Varför gör de samma misstag om och om igen?

• Svar på tråden Vuxna som blir bakfulla
  • Raka Pungen

Det är så jävla skoj att vara askalas dräggfull ibland. Även om baksmällan klan vara förjävlig så är det fan värt det.

• Eisa
    Flytning skrev 2008-05-10 16:22:37 följande:
    Prova nån gång då...vem vet... du kanske älskar det.
    Jag gjorde det en gång som sagt Och jag gillar inte att må dåligt, konstigt nog. Så jag tror jag avstår.
  • MansonDust
    Eisa skrev 2008-05-10 16:22:48 följande:
    Men man kan ju bli full utan att må dåligt? Det finns ju en nivå man kommer till och sen blir det inte roligare fast man dricker mer. Det gäller väl att hitta den nivån?
    Ja den nivån kommer jag till efter 7 cider & nån grogg.
  • Eisa
    Raka Pungen skrev 2008-05-10 16:23:09 följande:
    Det är så jävla skoj att vara askalas dräggfull ibland. Även om baksmällan klan vara förjävlig så är det fan värt det.
    Vad är det som är roligt med det? Man blir yr. Jippi.
  • Eisa
    MansonDust skrev 2008-05-10 16:23:42 följande:
    Ja den nivån kommer jag till efter 7 cider & nån grogg.
    Och jag efter 1,5 glas vin
    Mystiskt.
  • Flytning
    Eisa skrev 2008-05-10 16:22:48 följande:
    Men man kan ju bli full utan att må dåligt? Det finns ju en nivå man kommer till och sen blir det inte roligare fast man dricker mer. Det gäller väl att hitta den nivån?
    Jo, problemet är väl det att när man väl nått den nivån så är man inte längre kapabel till att hitta den.
  • Eisa
    Flytning skrev 2008-05-10 16:24:51 följande:
    Jo, problemet är väl det att när man väl nått den nivån så är man inte längre kapabel till att hitta den.
    Jag är ju det.
  • MansonDust
    Eisa skrev 2008-05-10 16:24:22 följande:
    Och jag efter 1,5 glas vin Mystiskt.
    Haha Jag kan dricka mycket utan att bli skitfull, det tar ett tag innan jag blir påverkad. Tyvärr !
  • Bidosas

fy skruttan, jag dricker så sällan att de räcker med att lukta på korken för att bli asplakat!!!

Lite fulla folk kan väl vara kul... mindre kul för dem dagen efter, men TS- de e väl deras problem...?

(¯`°?.¸ ღ♥ livet leker ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Flytning
    Eisa skrev 2008-05-10 16:24:00 följande:
    Vad är det som är roligt med det? Man blir yr. Jippi.
    Sen är det nån ingrediens som når en liten del i hjärnan som gör att man känner sig lycklig också. Jag antar att det är den känslan som gör att man finner det nöjsamt att bli onykter. Det måste väl även du hört talas om?
Svar på tråden Vuxna som blir bakfulla