• Eisa

Vuxna som blir bakfulla

Jag fattar inte varför vuxna människor dricker så mycket att de spyr och blir bakfulla. Hur tänker de?

Jag drack för mycket en gång när jag var 17, så jag mådde dåligt. Då tänkte jag "Nej såhär vill jag inte må igen" och sen dess dricker jag bara måttligt, innan gränsen är nådd.

VILL andra må dåligt? Lär de sig aldrig? Varför gör de samma misstag om och om igen?

• Svar på tråden Vuxna som blir bakfulla
  • Eisa
    MansonDust skrev 2008-05-10 16:34:50 följande:
    Förstår inte det konstiga ? Om man festar från kl 18 t.ex till kanske 02-03 så är det inga problem !
    Hmm, kanske inte...
  • Eisa
    MansonDust skrev 2008-05-10 16:34:50 följande:
    Förstår inte det konstiga ? Om man festar från kl 18 t.ex till kanske 02-03 så är det inga problem !
    Inte för att jag nånsin skulle festa till 02-03 men...
  • 061104

Nu ska jag pimpla 1 liter vin & grilla i gott sällskap! Skål!
    & ha en härlig sommarkväll....

• Eisa
    061104 skrev 2008-05-10 16:39:09 följande:
    Nu ska jag pimpla 1 liter vin & grilla i gott sällskap! Skål!& ha en härlig sommarkväll....
    Nope, hatar sommaren.
  • Caffreys

Mängden behöver inte alltid vara avgörande hurvida man blir bakfull eller inte. Sen kan det ju vara så att man kanske inte alltid blir bakfull.

För min del får folk supa skallen i bitar om dom vill, vem orkar bry sig eller lägga ner energi på det?

• MansonDust
    Eisa skrev 2008-05-10 16:38:57 följande:
    Inte för att jag nånsin skulle festa till 02-03 men...
    Nej inte jag heller nu för tiden, men de flesta verkar gör det.
  • isisisis

Nu har jag druckit 3 3,5 :or.
    Efter 2 månaders alkoholtorka,och jag har kan fortfarande stava

• Kall öl

Bakfylla e gött. Vet inte varför. Någon fjortisperiod kanske.

• isisisis

Kall öl skrev 2008-05-10 16:49:50 följande:

Bakfylla e gött. Vet inte varför. Någon fjortisperiod kanske.
    Hehe! Ja,det vore ju inte så underligt.

Hur får du tag på alkoholen?
  • Tant Greta

För att man kan &

För att bakfyllesex är ganska mysigt?

Eisa skrev 2008-05-10 16:06:55 följande:
    Jag fattar inte varför vuxna människor dricker så mycket att de spyr och blir bakfulla. Hur tänker de?Jag drack för mycket en gång när jag var 17, så jag mådde dåligt. Då tänkte jag "Nej såhär vill jag inte må igen" och sen dess dricker jag bara måttligt, innan gränsen är nådd.VILL andra må dåligt? Lär de sig aldrig? Varför gör de samma misstag om och om igen?
Svar på tråden Vuxna som blir bakfulla