• Eisa

Vuxna som blir bakfulla

Jag fattar inte varför vuxna människor dricker så mycket att de spyr och blir bakfulla. Hur tänker de?

Jag drack för mycket en gång när jag var 17, så jag mådde dåligt. Då tänkte jag "Nej såhär vill jag inte må igen" och sen dess dricker jag bara måttligt, innan gränsen är nådd.

VILL andra må dåligt? Lär de sig aldrig? Varför gör de samma misstag om och om igen?

• Svar på tråden Vuxna som blir bakfulla
  • Raka Pungen

Nykterister är så tråkiga. Iallafall alla jag träffat. Jämt såna pretton, och det enda de någonsin pratar om är sina fula hundar och deras agilitytävlingar och hundutställningar. De har ju inget liv.

• Eisa
    Tant Greta skrev 2008-05-10 16:53:54 följande:
    För att man kan& För att bakfyllesex är ganska mysigt?
    Det håller jag inte med om... Men det är jag det. Jag vill vara pigg och dricka min morgonjuice och göra mina benlyft och läsa mina böcker. Här ska inte knullas nånting under illamående och huvudvärk
  • isisisis

Raka Pungen skrev 2008-05-10 16:55:17 följande:

Nykterister är så tråkiga. Iallafall alla jag träffat. Jämt såna pretton, och det enda de någonsin pratar om är sina fula hundar och deras agilitytävlingar och hundutställningar. De har ju inget liv.
    ASG! haha! Är alla nykterister hundägare?

Men jag kan hålla med om att agilitytränare är tråkiga!
  • Kall öl

isisisis skrev 2008-05-10 16:51:38 följande:

Kall öl skrev 2008-05-10 16:49:50 följande:
    Hehe! Ja,det vore ju inte så underligt.Hur får du tag på alkoholen?

jag kan berätta, men då måste jag döda dig efteråt

*försöker låta trollkarlsmystig*

Nä, men seriöst. Det är inte så svårt faktist
  • Eisa
    isisisis skrev 2008-05-10 16:57:47 följande:
    Raka Pungen skrev 2008-05-10 16:55:17 följande: ASG! haha! Är alla nykterister hundägare?Men jag kan hålla med om att agilitytränare är tråkiga!
    De brukar vara fula.
  • isisisis

Kall öl skrev 2008-05-10 16:58:33 följande:

isisisis skrev 2008-05-10 16:51:38 följande:
    jag kan berätta, men då måste jag döda dig efteråt *försöker låta trollkarlsmystig*Nä, men seriöst. Det är inte så svårt faktist
    Nä,det vet jag.Jag retas bara

Jag hade en kille jag själv köpte svart utav innan,men han var så jobbig.
    Ville bara att jag skulle vrida på hans bröstvårtor.

Vilket jag inte tyckte var så kul så....

Jag har slutat handla där

"nu börjar man märka av de 3 ölen i min frispråkighet "
  • Tant Greta

Man knullar ju självfallet efter illamåendet går över!
    Sen dricker man cola till frukost&läser morgontidningen.
    Sover en stund till&sexar sen igen.
    Eisa skrev 2008-05-10 16:55:58 följande:
    Det håller jag inte med om... Men det är jag det. Jag vill vara pigg och dricka min morgonjuice och göra mina benlyft och läsa mina böcker. Här ska inte knullas nånting under illamående och huvudvärk
  • Kall öl
    isisisis skrev 2008-05-10 17:01:38 följande:
    Kall öl skrev 2008-05-10 16:58:33 följande:
    Nä,det vet jag.Jag retas bara Jag hade en kille jag själv köpte svart utav innan,men han var så jobbig.Ville bara att jag skulle vrida på hans bröstvårtor.Vilket jag inte tyckte var så kul så....Jag har slutat handla där "nu börjar man märka av de 3 ölen i min frispråkighet "
    Hahaha
  • Eisa
    Tant Greta skrev 2008-05-10 17:02:45 följande:
    Man knullar ju självfallet efter illamåendet går över!Sen dricker man cola till frukost&läser morgontidningen.Sover en stund till&sexar sen igen.
    Okej, jag sexar nog hellre kvällstid
  • Behemot

Jag blir bakfull mycket sällan, men det sker under ungefär samma mönster... man har så trevligt att man fortsätter sitta och prata också öppnar man en till flaska vin eller någon bjuder på whiskey helt enkelt för att man vill sitta likadant en stund längre.

Svar på tråden Vuxna som blir bakfulla