• Anonym

Stor kuk?

Varför föredrar du en stor kuk framför en lite mindre om du fick välja?

• Svar på tråden Stor kuk?
  • pomeransen

Anonym (bigcock) skrev 2008-05-20 16:04:05 följande:

helt klart en stor grov kuk, fast bara om tekniken e rätt, hade ett ex med 28cm kuk och noll teknik, var nog de värsta jag vart med om, han lyckades bokstavligt flytta sängen från ett hörn i rummet till mitten av rummet.
    Den kanske var stor, men den var inte 28 cm. Om den var det ligger killen inne med världens längsta kuk. Det finns inget som tyder på att en kuk kan bli mer än marginellt längre än 25 cm.
  • Anonym (bigcock)

jag har inte mätt den, men han hade gjort det och såg man på den stl mässigt så e 28cm fullt möjligt, den var sjukt stor

pomeransen skrev 2008-05-20 16:53:12 följande:
    Anonym (bigcock) skrev 2008-05-20 16:04:05 följande:
    Den kanske var stor, men den var inte 28 cm. Om den var det ligger killen inne med världens längsta kuk. Det finns inget som tyder på att en kuk kan bli mer än marginellt längre än 25 cm.
  • pomeransen

Anonym (bigcock) skrev 2008-05-20 17:10:09 följande:

jag har inte mätt den, men han hade gjort det och såg man på den stl mässigt så e 28cm fullt möjligt, den var sjukt stor
    Jag kan sätta en miljard på att han skarvar med flera centimeter.

Nä. Två miljarder.

I de rådata som de seriösa vetenskapliga penisstorleksundersökningar som gjorts bygger på finns det inte ett exemplar över 23 cm.

De allra största inom porren har kring 25.

Så jag höjer budet till tre miljarder, när jag tänker efter.
  • Anonym (bigcock)

inom porrindustrin finns det större än de som har 25cm, jag jobbar inom porrindustrin så jag lovar att jag har allt koll på den biten.

pomeransen skrev 2008-05-20 17:30:24 följande:
    Anonym (bigcock) skrev 2008-05-20 17:10:09 följande:
    Jag kan sätta en miljard på att han skarvar med flera centimeter.Nä. Två miljarder.I de rådata som de seriösa vetenskapliga penisstorleksundersökningar som gjorts bygger på finns det inte ett exemplar över 23 cm.De allra största inom porren har kring 25.Så jag höjer budet till tre miljarder, när jag tänker efter.
  • Anonym
    pomeransen skrev 2008-05-20 17:30:24 följande:
    Anonym (bigcock) skrev 2008-05-20 17:10:09 följande:Jag kan sätta en miljard på att han skarvar med flera centimeter.Nä. Två miljarder.I de rådata som de seriösa vetenskapliga penisstorleksundersökningar som gjorts bygger på finns det inte ett exemplar över 23 cm.De allra största inom porren har kring 25.Så jag höjer budet till tre miljarder, när jag tänker efter.
    Mitt ex kuk var 26 cm och jag mätte själv på undersidan från rot till topp
  • Anonym
    Anonym skrev 2008-05-20 17:33:25 följande:
    Mitt ex kuk var 26 cm och jag mätte själv på undersidan från rot till topp
    Måttet ska tas från ovansidan!
  • Anonym
    Anonym skrev 2008-05-20 17:35:04 följande:
    Måttet ska tas från ovansidan!
    Då blir den ännu längre, 27 om man mäter på ovansidan men jag har hört att man ska mäta under...
    Den var så tung att den kunde inte stå utan hängde även när han hade stånd, men hård som tusan blev den...
  • pomeransen
    Anonym skrev 2008-05-20 17:37:13 följande:
    Då blir den ännu längre, 27 om man mäter på ovansidan men jag har hört att man ska mäta under...Den var så tung att den kunde inte stå utan hängde även när han hade stånd, men hård som tusan blev den...
    Nej, du har fel. Den är givetvis längre på undersidan.
  • pomeransen

Anonym (bigcock) skrev 2008-05-20 17:33:13 följande:

inom porrindustrin finns det större än de som har 25cm, jag jobbar inom porrindustrin så jag lovar att jag har allt koll på den biten.
    Eh, vilka då?

Och om du på allvar tror att killen hade 28 cm tvivlar jag på att du jobbar "inom porrindustrin".
  • Anonym (bigcock)

jag e ingen porrstjärna men jag säljer filmer, har du hört talas om john holmes? rocco?

pomeransen skrev 2008-05-20 18:42:32 följande:
    Anonym (bigcock) skrev 2008-05-20 17:33:13 följande:
    Eh, vilka då?Och om du på allvar tror att killen hade 28 cm tvivlar jag på att du jobbar "inom porrindustrin".
Svar på tråden Stor kuk?