Stor kuk?
Varför föredrar du en stor kuk framför en lite mindre om du fick välja?
Varför föredrar du en stor kuk framför en lite mindre om du fick välja?
Anonym (bigcock) skrev 2008-05-20 21:48:58 följande:
japp jag vet
men seriöst de måste du väll förstå att de finns sånna som har 30cm kukar.
Anonym (bigcock) skrev 2008-05-20 22:00:36 följande:
jag behöver inge bevis, har redan sett så stor kuk inte 36cm men 28cm
Jag har aldrig sett någon som är större än 20 cm, och då är 20 cm en uppskattning. Däremot stör jag mej väldigt mycket på när folk påstår att den inte kan vara särskilt mycket större i omkrets än genomsnittet som tydligen är 12 cm. Min sambo har 16,5 cm i omkrets och har flera gånger råkat ut för folk som inte trott på det när jag skrivit i sådana här trådar...
Ja, inte fan vill jag byta bort min stora kuk heller.
Jag påstår ingenting. Jag säger som förut, Ett flertal personer här som vittnar om 23-24 cm, och så du som sitter och gör dina uppskattningar när du tittar på porr.
Jag gjorde också några enkla statistikantaganden som genom vanlig normalfördelning, (som naturligtvis inte alltid stämmer, men det är vad vi har att går efter), ger att det de fruar som påstår 23-24 inte nödvändigtvis ljuger.
Själv har jag haft sex med 21 cm, vilket jag (i smyg) mätte ganska exakt, så jag tycker inte det skulle vara så konstigt med några extra.
Du har en mycket bestämd uppfattning av storleken, och med tankte på dina källor så nog är det du som har bevis. Jag tycker det är bättre att tro på dem som faktiskt sett större och mindre i verkligheten.
Du är allt ute och seglar!
Jag har 21 cm och jag kan ju för tusan se att dom på vi pratar om har mycket större kukar än det du säger...
Små kukar, nej tack, känns knappt.
Stora kukar, nej tack, sitter den inte på en dålig älskare, som inbillar sig att man som kvinna ska bli så hänförd av hans jätteballe, att man helt missar vilken urusel älskare han är, så ägnas mycket tid och energi till att den inte ska stöta in för hårt, för då ser man stjärnor, men av fel orsak, och det är långt ifrån upphetsande!
Lagom är bäst
.
Sitter det en lagom kuk på en bra älskare, så ser man stjärnor av helt andra orsaker och himmelriket upprepas gärna och ofta
.