Stor kuk?
Varför föredrar du en stor kuk framför en lite mindre om du fick välja?
Varför föredrar du en stor kuk framför en lite mindre om du fick välja?
Tänder du mer på yngre killar?
Sanna Goding skrev 2008-06-10 00:10:23 följande:
När jag gick i skolan fick vi lära oss ass storleken inte varierar när killen har stånd. Undrar varför. Måste ha orsakat många trauman när killen upptäcker att han faktiskt är två eller tre cm kortare.
Det stämmer inte riktigt. Min kan variera mellan 18 och 21 cm beroende på hur kåt jag är...
Sanna Goding skrev 2008-06-10 08:57:59 följande:
Även en jumbojet är liten i Grand Canyon...säger väl en del om att det inte alltid handlar om storleken på kuken, utan likväl kan handla om storleken på fittan. Varför är det ingen som tar upp det?
Jag gjorde det för ett par dagar sedan, men fick en massa skit för det....
Anonym (Slickaren) skrev 2008-06-10 13:04:01 följande:
Glömde berätta när jag jobbade på långvården en sommar. Där fanns den största kuk jag någonsin sett. Som den snuskas jag var redan då smusslade jag med ett snöre i fickan som fick vara måttband, och är hittills den enda kuk jag mätt ordentligt. Jag mätte arton centimeter grov kuk, men den var ju slak och satt på en gammal senil gubbe.
"Ett halmstrå kittlar mer än en falukorv" som man brukar säga ;)
Själv så tycker jag inte att det hänger på kuken utan på vad personen med kuken kan göra med den. Själv har jag haft bättre erfarenheter med dom som har lite mindre pga att dom "kämpar lite mer" för att det ska vara skönt för mig. Dom med stora tror lätt att kuken sköter allt så att dom inte behöver göra så mycket..
Någon som varit med om liknande upplevelser? Eller är det så att den med störst kuk har också varit den som varit bäst?
stor för det är skönare..
Anonym (Kissen)
Håller med, stört är oftast latast
Tror att det ofta beror på oss, många tjejer verkar höja killarna till skyarna för deras enorma kuk och glömma bort att lära dem allt annat. Så killarna är alltid mycket väl medvetna om hur stoora de är och har noll koll på vad man mer kan göra i sängen utöver att stoppa in kuken!!
Men jag gillar stora kukar, det kan jag inte förneka
Men de måste inte vara enorma för det, bara inte SMÅ. Den som varit absolut bäst i sängen om man bortser från kuken hade faktiskt ganska liten. Tyvärr var den för liten för att jag skulle känna ngt och han tog min oskuld så jag var ganska tight. Trodde inte det skulle kännas ngt under samlaget förrän jag ngr veckor efter att vi slutat ses träffade en kille med rejälare storlek och shit vilken skillnad det var. Plötsligt var det hur skönt som hällst med själva samlaget med
Men den som haft störst har inte varit bäst ens med kuken inräknad! Bäst var en som "bara" hade normalstor lagom kuk OCH var fantastisk för övrigt, hehe.Han hade liksom koll på alla plan då