• Anonym

Stor kuk?

Varför föredrar du en stor kuk framför en lite mindre om du fick välja?

• Svar på tråden Stor kuk?
  • pomeransen

Anonym (bigcock) skrev 2008-05-20 18:50:25 följande:

jag e ingen porrstjärna men jag säljer filmer, har du hört talas om john holmes? rocco?
    John Holmes (när han var som störst): ca 24-25 cm.
    Rocco Siffredi: 20 cm.
  • Anonym (bigcock)

ööö, då tycker jag att du kollar på detta en gång till enligt uppgift hade john holmes 36cm

pomeransen skrev 2008-05-20 18:53:47 följande:
    Anonym (bigcock) skrev 2008-05-20 18:50:25 följande:
    John Holmes (när han var som störst): ca 24-25 cm.Rocco Siffredi: 20 cm.
  • Slampan No 1

Den frågan har ställts i åtskilliga trådar på senaste tiden men jag väljer en stor kuk i denna tråd också  !
    En liten rackare vill jag inte ha.

• Don38

ähhh...mina 6 cm räcker för min uppblåsbara fia hon har aldrig klagat ...haha

• pomeransen

Anonym (bigcock) skrev 2008-05-20 18:58:18 följande:

ööö, då tycker jag att du kollar på detta en gång till enligt uppgift hade john holmes 36cm
    Enligt filmbolaget, ja. Mitt förslag är att du tar fram ett måttband och kollar om 36 cm verkar rimligt. På en man av medellängd innebär det en erektion som når över bröstvårtorna när man står upprätt. Böjer man sig det minsta petar man ut ögat.

Sanningen är att de flesta porrfilmskukar som uppfattas som riktigt stora är kring 19-20 cm. Och de i branschen som har över 23 kan räknas på ena handens fingrar. Över 25 cm är procentandelen cirka 0,00.
  • Anonym (bigcock)

jag vet att de flesta har "normalstora" och att de e ofta små tunna tjejer som är med i filmerna.
    men de e ju just pga stl som john holmes blev känd

pomeransen skrev 2008-05-20 20:50:45 följande:
    Anonym (bigcock) skrev 2008-05-20 18:58:18 följande:
    Enligt filmbolaget, ja. Mitt förslag är att du tar fram ett måttband och kollar om 36 cm verkar rimligt. På en man av medellängd innebär det en erektion som når över bröstvårtorna när man står upprätt. Böjer man sig det minsta petar man ut ögat.Sanningen är att de flesta porrfilmskukar som uppfattas som riktigt stora är kring 19-20 cm. Och de i branschen som har över 23 kan räknas på ena handens fingrar. Över 25 cm är procentandelen cirka 0,00.
  • pomeransen

Anonym (bigcock) skrev 2008-05-20 20:53:11 följande:

men de e ju just pga stl som john holmes blev känd
    Det är ju exakt det jag säger! John Holmes hade en extraordinärt stor penis, kring 24-25 cm.
  • Anonym (bigcock)

fast just john holmes hade ju en som var 36cm. de e ingen av de andra de gjort dokumentärer om pga penisens storlek,

pomeransen skrev 2008-05-20 20:55:37 följande:
    Anonym (bigcock) skrev 2008-05-20 20:53:11 följande:
    Det är ju exakt det jag säger! John Holmes hade en extraordinärt stor penis, kring 24-25 cm.
  • pomeransen

Anonym (bigcock) skrev 2008-05-20 20:58:11 följande:

fast just john holmes hade ju en som var 36cm. de e ingen av de andra de gjort dokumentärer om pga penisens storlek,
    Men du.

Leta upp ett filmklipp med John Holmes. Ta sdan fram ett måttband och måtta upp 36 cm. Sätt på filmen. Titta på John Holmes kuk. Titta på måttbandet i din hand. Titta sedan på John Holmes kuk. Titta på måttbandet igen.

En kuk kan inte bli 36 cm lång.
  • Anonym

Min man har en ganska stor ca 22,5cm och grov.
    Älskar han men hade nog varit bättre med lite mindre.
    Kan ej sitta och rida honom, när han ta mig bakifrån får han vara försiktig, vi kan aldrig ha lite hårdare sex för då gör det ont.
    Men nu efter 2 barn känns det lite bättre.

Svar på tråden Stor kuk?