• Anonym

Stor kuk?

Varför föredrar du en stor kuk framför en lite mindre om du fick välja?

• Svar på tråden Stor kuk?
  • Anonym (nöjd)

Han han sen en snopp på över 20 cm så lever ni nog i en saga... Enligt vissa teorier härinne.
    Anonym (lillan) skrev 2008-05-21 15:24:08 följande:

Jag tillhör inte snittet, jag är 182 och min man 201 cm på längden
  • Anonym (lillan)

Anonym (nöjd) skrev 2008-05-21 15:25:10 följande:

Han han sen en snopp på över 20 cm så lever ni nog i en saga... Enligt vissa teorier härinne.Anonym (lillan) skrev 2008-05-21 15:24:08 följande:
    Han har ju det och grov är den också...
    En saga för god för att vara sann
  • Anonym (nöjd)

Haha.. grattis tjejen!
    Anonym (lillan) skrev 2008-05-21 15:27:51 följande:

Anonym (nöjd) skrev 2008-05-21 15:25:10 följande:
    Han har ju det och grov är den också...En saga för god för att vara sann
  • mirrebusan

men de e väll klart att en kuk kan vara större än var pomeransen säger, annars måste jag haft väldigt tur på de jag vart med för ett flertal av de jag vart med har varit över 20cm

• Anonym (nöjd)

Kan det inte vara lite önsketänkande av nån med liten? *funderar*

mirrebusan skrev 2008-05-21 15:32:02 följande:
    men de e väll klart att en kuk kan vara större än var pomeransen säger, annars måste jag haft väldigt tur på de jag vart med för ett flertal av de jag vart med har varit över 20cm
  • Anonym (undrar)

Men den gamle porrskådisen John Holmes eller vad han nu hette?
    Har hört om att han var så pass stor att han inte kunde få en "fullständig" erektion (fysiologiska anledningar)
    Någon som vet om detta är sant och hur stor han var?

• Oliner

Anonym (undrar) skrev 2008-05-21 15:34:21 följande:

Men den gamle porrskådisen John Holmes eller vad han nu hette?Har hört om att han var så pass stor att han inte kunde få en "fullständig" erektion (fysiologiska anledningar)Någon som vet om detta är sant och hur stor han var?
    Han fick väl inte upp den på slutet pga div drogmissbruk sen snackades väl mycket om varför det inte gick för att mörka den verkliga sidan av det hela, har jag för mig att det var iallafall
  • mirrebusan

hehe, de e nog mycke möjligt

tror de står om john holmes längre bak i tråden att han hade 36cm fast de skulle vara mindre tydligen, ingen aning om vad som stämmer eller inte. men en sak vet jag att de kan vara större än de pomeransen säger.

Anonym (nöjd) skrev 2008-05-21 15:32:54 följande:

Kan det inte vara lite önsketänkande av nån med liten? *funderar*
  • Anonym (nöjd)

Japp... finns en del stora härliga därute.... mums...

• pomeransen
    mirrebusan skrev 2008-05-21 15:32:02 följande:
    Jo, jag vet att alla på FL har mätt alla de har varit med helt rätt och att ingen av dem som de inte har mätt har överdrivit sina mått.

Du säger att det är klart att en kuk kan vara större än jag säger. Men snälla, visa mig då en omanipulerad bild på en kuk över 25 cm. En enda! Jag har bett om det så många gånger i så många trådar.
Svar på tråden Stor kuk?