• Anonym

Stor kuk?

Varför föredrar du en stor kuk framför en lite mindre om du fick välja?

• Svar på tråden Stor kuk?
  • mirrebusan

tror inte sambon skulle gilla det, men exet skulle nog ställa upp. tror inte på att alla bilder på nätet e manipulerade, men men, nu ska jag fortsätta städa här. orkar inte tjafsa om en så här löjlig sak som man faktiskt vet är så som man säger.

pomeransen skrev 2008-05-21 15:43:04 följande:
    Nä, men gör inte det då. Men det är synd om du låter bli, världen skulle behöva en klar och tydlig bild på en 25-centimeterskuk så att det gick att tvåla till såna som mig.
  • pomeransen
    Oliner skrev 2008-05-21 15:49:49 följande:
    Är du säker på det trodde det också men när hon suger så rör ju sig huden på kuken och ser jävligt verklig ut, kolla igen (byt trådnamn till heterokillar kollar på stora negerkukar istället )Trodde den var fejk men kolla den ser sjukt verklig ut!!
    Ska närstudera senare frampå småtimmarna, nu ska jag gå från "jobbet".
  • Anonym (em)
    Oliner skrev 2008-05-21 15:49:49 följande:
    Är du säker på det trodde det också men när hon suger så rör ju sig huden på kuken och ser jävligt verklig ut, kolla igen (byt trådnamn till heterokillar kollar på stora negerkukar istället )Trodde den var fejk men kolla den ser sjukt verklig ut!!
    Länka.
    Jag vill se.
  • mirrebusan

www.google.se/search&hl=sv&ie=UTF-8&rlz=1T4ADBF_svSE240SE249&q=%22v%c3%a4rldens+st%c3%b6rsta+penis%22

här kan du läsa pomeransen om världesstörsta penis, kanske du till och med hittar några bilder så du kan bli nöjd med det.

• Anonym (bådeoch)

innan jag fick barn så gillade jag killar med stora k*kar,men efter att ha fått barn så känns det bara obehagligt med stor k*k

men man blir självklart attraherad av bilder på stora k*karGlad

• Anonym (stor)

mirrebusan; jag vill gärna se den älskar stora

• pomeransen

Kort återbesök, måste rätta en tidigare sak jag sa (så jag inte får sura Sanna Goding på mig för det sen): det heter inte "konfidensintervall" det jag pratade om tidigare, utan "signifikansintervall". Ren felskrivning. Signifikansintervallet är alltså 30.

• pomeransen
    mirrebusan skrev 2008-05-21 15:56:40 följande:
    vad jobbar du med pomeransen som verkar tro att du kan så mycke om kukstorlekar?
    "Tror"? Till skillnad från dig, antar jag, som "vet", eller?
Svar på tråden Stor kuk?