• Anonym

Stor kuk?

Varför föredrar du en stor kuk framför en lite mindre om du fick välja?

• Svar på tråden Stor kuk?
  • Kallemannen

Töjer dej till bristningsgränsen? Antar att du är bög då om du själv har en på 19cm?

Anonym (ola) skrev 2008-05-21 11:49:24 följande:

Jag föredrar absolut riktigt stora kukar. Det är bara så obeskrivligt skönt när en riktig bamse pressar sig in och töjer ut mig till bristningsgränsen.Min egen är nog ganska vanlig, inte mer än 19 cm, men i gengäld är den grov.
  • Anonym (em)

Jag skulle välja en liten (eller liten och liten, lagom).

Jag är jävligt trång så jag behöver ingen stor för att njuta.

Mitt ex hade som en ölburk (pomeransen säger att det inte är möjligt men det är det).

Den var jävligt stor och det gjorde ont varje gång.

• Anonym (ola)
    Kallemannen skrev 2008-05-21 12:45:54 följande:
    Töjer dej till bristningsgränsen? Antar att du är bög då om du själv har en på 19cm? Anonym (ola) skrev 2008-05-21 11:49:24 följande:
    Nej, inte bög. Men är man kåt så är man. Och min tjej tänder på att se detta. Jag gör allt för henne.

Och så är de så jävla skönt!
  • Kallemannen

Jag tror pomeransen har en rätt liten snopp eftersom han vill förneka att det verkligen finns killar som har enorma kukar....

Anonym (em) skrev 2008-05-21 13:10:28 följande:

Jag skulle välja en liten (eller liten och liten, lagom).Jag är jävligt trång så jag behöver ingen stor för att njuta.Mitt ex hade som en ölburk (pomeransen säger att det inte är möjligt men det är det).Den var jävligt stor och det gjorde ont varje gång.
  • Anonym (em)
    Kallemannen skrev 2008-05-21 13:32:52 följande:
    Jag tror pomeransen har en rätt liten snopp eftersom han vill förneka att det verkligen finns killar som har enorma kukar....
    Kan nog stämma kanske.
    Jag vet inte.

Jag menar. Jag har legat med över 50 killar och en har haft svinstor kuk.
    Jag påstår inte att det är vanligt direkt =)
  • Oliner
    Jag tror pomeransen har en rätt liten snopp eftersom han vill förneka att det verkligen finns killar som har enorma kukar....Anonym (em) skrev 2008-05-21 13:10:28 följande:
    Jag brukar alltid säga till mina flickvänner att den största uppmätta snoppen i världen är 13 cm, och jag har 12,5 cm, visst jag är inte störst men hur stor risk är det att du hittar en större så stanna med mig, finns ju bara världsrekordhållaren och kanske nån annan som har lite större.

Fungerar fint om man väljer lite yngre damer som inte har haft nån tidigare och gud förbjude henne att titta porrfilm då kan hela min värld rasa
  • Kruse
    Svar på #64
    Jag tror tvärtom att han har en jättestor som han skäms för
  • pomeransen
    Jag tror pomeransen har en rätt liten snopp eftersom han vill förneka att det verkligen finns killar som har enorma kukar....Anonym (em) skrev 2008-05-21 13:10:28 följande:
    Det där är som sagt ett väldigt bra argument. Jag uppfattar dig som oerhört intelligent och vill ge dig en stor komplimang för att du har uppfunnit det.

Jag säger inte att det inte finns stora kukar. Har heller aldrig sagt det. Men: 25 cm är 25 cm, inte 36. 20 cm är 20 cm, inte 26.

PS: Än en gång grattis till ditt klyftiga inlägg!
  • Anonym (em)
    pomeransen skrev 2008-05-21 13:41:44 följande:
    Det där är som sagt ett väldigt bra argument. Jag uppfattar dig som oerhört intelligent och vill ge dig en stor komplimang för att du har uppfunnit det.Jag säger inte att det inte finns stora kukar. Har heller aldrig sagt det. Men: 25 cm är 25 cm, inte 36. 20 cm är 20 cm, inte 26.PS: Än en gång grattis till ditt klyftiga inlägg!
    Jag uppfattar dig som oerhört intelligent.
    Du har i flera trådar här skrivit till mig att det inte finns så stora kukar.
    Det är inte riktigt okej att hävda att jag ljuger eller är dum i huvudet.
Svar på tråden Stor kuk?