• Anonym

Stor kuk?

Varför föredrar du en stor kuk framför en lite mindre om du fick välja?

• Svar på tråden Stor kuk?
  • Anonym (Mmm)

Jag älskar grövre kukar. De ska vara maffiga, tunga och sådär lite blötmjuka. Långa, "torra" storsnoppar är bara tråkiga...
    Och små... Nä det går bara inte.

• Anonym (bigcock)

jag behöver inte leta upp nått film klipp, e bara att ta nån av hans filmer och slå på, befinner mig på jobbet just nu. men av vilken anledning skulle de göra en dokumentär om hans kuk om det inte vore sant, klart att alla kan ha missbildningar på kroppen och kuken kan även den vara missbildad så den blir så stor.

• Anonym
    Anonym (bigcock) skrev 2008-05-20 20:58:11 följande:
    fast just john holmes hade ju en som var 36cm. de e ingen av de andra de gjort dokumentärer om pga penisens storlek,
    http://www.rotten.com/library/bio/entertainers/actors/john-holmes/

Av de där 36 centimetrarna är väldigt många av dem ren "hype". Det är klart att porrfilmsmakarna (och andra?) vill bevara myten om den extremt enorma penisen.

"enligt källor" som du skriver, är just den springande punkten i detta sammanhang. Jag skulle tro att jättekukarna "enligt källor", "enligt hörsägen" är något man får ta med en nypa salt. Du kan vara övertygad om att rent fabulerande är vanligt när det snackas kukstorlek. Inte minst här på FL. Var och varannan kvinna har haft män runt 25 cm och över. Ren bullshit!  
  • Neko

Varför? Det gör jag inte. Jag föredrar en mindre.

• Sanna Goding

Nu är Pomeransen framme igen med sina måttband. Nog för att JH inte hade några 36 cm, men var får du 23-24 cm från. Är det du som varit framme med måttbandet på din kladdiga teve-ruta igen?

• Sanna Goding

Anonym (bigcock) skrev 2008-05-20 17:33:13 följande:

inom porrindustrin finns det större än de som har 25cm, jag jobbar inom porrindustrin så jag lovar att jag har allt koll på den biten.
    Du har inte koll. Det hjälps inte att du är i porrbranchen, att du varit där och sett själv, att du sugit eller knullat eller mätt själv.

Pomeransen vet bäst. Varför vet jag inte men han påstår det.
  • Anonym (bigcock)

jo de verkar som pomeransen tror att man ser i syne, för jag e säker på att han hade över 25cm. men men, pomeransen får tro vad han/hon vill, spelar liksom ingen roll. fakta e fakta.

Sanna Goding skrev 2008-05-20 21:31:07 följande:

Anonym (bigcock) skrev 2008-05-20 17:33:13 följande:
    Du har inte koll. Det hjälps inte att du är i porrbranchen, att du varit där och sett själv, att du sugit eller knullat eller mätt själv.Pomeransen vet bäst. Varför vet jag inte men han påstår det.
  • pomeransen

Sanna Goding skrev 2008-05-20 21:31:07 följande:

Anonym (bigcock) skrev 2008-05-20 17:33:13 följande:Du har inte koll. Det hjälps inte att du är i porrbranchen, att du varit där och sett själv, att du sugit eller knullat eller mätt själv.Pomeransen vet bäst. Varför vet jag inte men han påstår det.
    Okej, du är tillbaka. Det här blir intressant.
  • pomeransen

Sanna Goding skrev 2008-05-20 21:29:02 följande:

Nu är Pomeransen framme igen med sina måttband. Nog för att JH inte hade några 36 cm, men var får du 23-24 cm från. Är det du som varit framme med måttbandet på din kladdiga teve-ruta igen?
    Få höra vad du tror, då? För det är visst inte bara jag som tror att jag vet bäst, eller hur? Utan det är kanske en liten Goding som är smartare än i stort sett alla, eller hur?
  • Anonym (bigcock)

kan de vara så att pomeransen har mindervärds komplex då han inte tror på att man kan ha en så stor kuk?

Svar på tråden Stor kuk?