• Anonym

Stor kuk?

Varför föredrar du en stor kuk framför en lite mindre om du fick välja?

• Svar på tråden Stor kuk?
  • Kallemannen

Oj då...Här trampade vi visst på en öm tå....

pomeransen skrev 2008-05-21 13:41:44 följande:
    Det där är som sagt ett väldigt bra argument. Jag uppfattar dig som oerhört intelligent och vill ge dig en stor komplimang för att du har uppfunnit det.Jag säger inte att det inte finns stora kukar. Har heller aldrig sagt det. Men: 25 cm är 25 cm, inte 36. 20 cm är 20 cm, inte 26.PS: Än en gång grattis till ditt klyftiga inlägg!
  • pomeransen
    Kallemannen skrev 2008-05-21 14:04:02 följande:
    Oj då...Här trampade vi visst på en öm tå....
    Om det känns bättre för dig kan vi väl enas om att den är pytteliten? Så slipper vi tjafsa mer om det. Jag har inget som helst behov av att hävda mig på det planet på ett mer eller mindre anonymt internetforum, så jag går gärna med på att den är liten bara jag slipper höra det där "argumentet" igen.

Min enda ömma tå i det här är att jag vill få någon enda människa att få en någorlunda jordbunden uppfattning om vad en stor penis egentligen är och hur den står i förhållande till andra penisar i världen.
  • Oliner
    pomeransen skrev 2008-05-21 14:13:06 följande:
    Om det känns bättre för dig kan vi väl enas om att den är pytteliten? Så slipper vi tjafsa mer om det. Jag har inget som helst behov av att hävda mig på det planet på ett mer eller mindre anonymt internetforum, så jag går gärna med på att den är liten bara jag slipper höra det där "argumentet" igen.Min enda ömma tå i det här är att jag vill få någon enda människa att få en någorlunda jordbunden uppfattning om vad en stor penis egentligen är och hur den står i förhållande till andra penisar i världen.
    Föresten!! allvarlig fråga i allt annat, hur stor är den största kuk som finns enligt dig, alltså vad finns dokumenterat???? (enbart nyfiken för att se hur långt efter man ligger )
  • pomeransen
    Oliner skrev 2008-05-21 14:51:11 följande:
    Föresten!! allvarlig fråga i allt annat, hur stor är den största kuk som finns enligt dig, alltså vad finns dokumenterat???? (enbart nyfiken för att se hur långt efter man ligger )
    På webbplatser med mer "vetenskapligt" anslag har jag sett ett par tre uppmätta 23-centimeterskukar. Det är en imponerande storlek, få porrstjärnor kommer i närheten.

Inom porren i dag anses Mandingo ha störst. Han finns inte uppmätt, men den som brukar nämnas som tvåa, Lexington Steele, var med i en mätscen i en film i serien "Lewd conduct" (jag minns inte vilket nummer i ordningen, det finns flera stycken). Han når där upp till 9,5 tum, vilket motsvarar 24 cm, och Mandingo är en hårsmån större, så man kan anta att den senare har kring 25.

Det finns också en gayporrskådis som kan mäta sig med Mandingo, men jag har tappat hans namn.

Över 25 cm är all dokumentation väldigt skakig. Någon nämnde gamla uppgifter om en 34-centimeterskuk, men det är obekräftat. Samma sak gäller Jonah Falcon, som påstår sig ha 36 cm i brallorna.

Jag skulle tro att den övre gränsen går omkring 25. Det är klart att det någonstans i världen kan gå omkring någon med 26 eller kanske till och med 27, men som statistiken och dokumentationen ser ut verkar det fruktansvärt osannolikt att kukar större än så existerar annat än i fantasin.

Redan 20 cm är mycket ovanligt, endast 0,8 procent av männen har så lång kuk.
  • Oliner
    pomeransen skrev 2008-05-21 15:13:21 följande:
    På webbplatser med mer "vetenskapligt" anslag har jag sett ett par tre uppmätta 23-centimeterskukar. Det är en imponerande storlek, få porrstjärnor kommer i närheten.Inom porren i dag anses Mandingo ha störst. Han finns inte uppmätt, men den som brukar nämnas som tvåa, Lexington Steele, var med i en mätscen i en film i serien "Lewd conduct" (jag minns inte vilket nummer i ordningen, det finns flera stycken). Han når där upp till 9,5 tum, vilket motsvarar 24 cm, och Mandingo är en hårsmån större, så man kan anta att den senare har kring 25.Det finns också en gayporrskådis som kan mäta sig med Mandingo, men jag har tappat hans namn.Över 25 cm är all dokumentation väldigt skakig. Någon nämnde gamla uppgifter om en 34-centimeterskuk, men det är obekräftat. Samma sak gäller Jonah Falcon, som påstår sig ha 36 cm i brallorna.Jag skulle tro att den övre gränsen går omkring 25. Det är klart att det någonstans i världen kan gå omkring någon med 26 eller kanske till och med 27, men som statistiken och dokumentationen ser ut verkar det fruktansvärt osannolikt att kukar större än så existerar annat än i fantasin.Redan 20 cm är mycket ovanligt, endast 0,8 procent av männen har så lång kuk.
    Oj du var en påläst debattör, det uppskattas och tack för infon.
  • Anonym (lillan)
    pomeransen skrev 2008-05-21 15:13:21 följande:
    På webbplatser med mer "vetenskapligt" anslag har jag sett ett par tre uppmätta 23-centimeterskukar. Det är en imponerande storlek, få porrstjärnor kommer i närheten.Inom porren i dag anses Mandingo ha störst. Han finns inte uppmätt, men den som brukar nämnas som tvåa, Lexington Steele, var med i en mätscen i en film i serien "Lewd conduct" (jag minns inte vilket nummer i ordningen, det finns flera stycken). Han når där upp till 9,5 tum, vilket motsvarar 24 cm, och Mandingo är en hårsmån större, så man kan anta att den senare har kring 25.Det finns också en gayporrskådis som kan mäta sig med Mandingo, men jag har tappat hans namn.Över 25 cm är all dokumentation väldigt skakig. Någon nämnde gamla uppgifter om en 34-centimeterskuk, men det är obekräftat. Samma sak gäller Jonah Falcon, som påstår sig ha 36 cm i brallorna.Jag skulle tro att den övre gränsen går omkring 25. Det är klart att det någonstans i världen kan gå omkring någon med 26 eller kanske till och med 27, men som statistiken och dokumentationen ser ut verkar det fruktansvärt osannolikt att kukar större än så existerar annat än i fantasin.Redan 20 cm är mycket ovanligt, endast 0,8 procent av männen har så lång kuk.
    Vilken tur jag har haft i så fall eftersom fyra av de cirka 40 män som jag har haft sex med har haft en kuk över 20 centimeter!
  • Anonym (nöjd)

Men då måste jag haft tur i mitt liv... Har träffat på ett helt dröse mumsingar med snoppar över 20 cm....

• pomeransen

Anonym (lillan) skrev 2008-05-21 15:16:06 följande:

Vilken tur jag har haft i så fall eftersom fyra av de cirka 40 män som jag har haft sex med har haft en kuk över 20 centimeter!
    Sannolikheten för att träffa en man med stor kuk är större än sannolikheten för att själv ha en stor kuk. På samma sätt som det är mer sannolikt att du känner någon som är 1,95 lång än att du själv är 1,95 lång.
  • Anonym (nöjd)

Jo det är ju sant... Eftersom man har den längden man har så sannolikheten att man skulle ändras från 1,83 till 1.95 är ju inte så stor...

pomeransen skrev 2008-05-21 15:19:05 följande:
    Anonym (lillan) skrev 2008-05-21 15:16:06 följande:
    Sannolikheten för att träffa en man med stor kuk är större än sannolikheten för att själv ha en stor kuk. På samma sätt som det är mer sannolikt att du känner någon som är 1,95 lång än att du själv är 1,95 lång.
  • Anonym (lillan)
    pomeransen skrev 2008-05-21 15:19:05 följande:
    Anonym (lillan) skrev 2008-05-21 15:16:06 följande:Sannolikheten för att träffa en man med stor kuk är större än sannolikheten för att själv ha en stor kuk. På samma sätt som det är mer sannolikt att du känner någon som är 1,95 lång än att du själv är 1,95 lång.
    Jag tillhör inte snittet, jag är 182 och min man 201 cm på längden
Svar på tråden Stor kuk?