Oliner skrev 2008-05-21 14:51:11 följande:
Föresten!! allvarlig fråga i allt annat, hur stor är den största kuk som finns enligt dig, alltså vad finns dokumenterat???? (enbart nyfiken för att se hur långt efter man ligger )
På webbplatser med mer "vetenskapligt" anslag har jag sett ett par tre uppmätta 23-centimeterskukar. Det är en imponerande storlek, få porrstjärnor kommer i närheten.
Inom porren i dag anses Mandingo ha störst. Han finns inte uppmätt, men den som brukar nämnas som tvåa, Lexington Steele, var med i en mätscen i en film i serien "Lewd conduct" (jag minns inte vilket nummer i ordningen, det finns flera stycken). Han når där upp till 9,5 tum, vilket motsvarar 24 cm, och Mandingo är en hårsmån större, så man kan anta att den senare har kring 25.
Det finns också en gayporrskådis som kan mäta sig med Mandingo, men jag har tappat hans namn.
Över 25 cm är all dokumentation väldigt skakig. Någon nämnde gamla uppgifter om en 34-centimeterskuk, men det är obekräftat. Samma sak gäller Jonah Falcon, som påstår sig ha 36 cm i brallorna.
Jag skulle tro att den övre gränsen går omkring 25. Det är klart att det någonstans i världen kan gå omkring någon med 26 eller kanske till och med 27, men som statistiken och dokumentationen ser ut verkar det fruktansvärt osannolikt att kukar större än så existerar annat än i fantasin.
Redan 20 cm är mycket ovanligt, endast 0,8 procent av männen har så lång kuk.