Inlägg från: Anns krypin |Visa alla inlägg
  • Anns krypin

... Född: Juli 2007 ... 2

Jahaaaa nu är blöja 2... Hon är som en klocka min lilla mini Johanna , hahaha...

• Anns krypin

Nu ar Johanna vaknat efter förmiddags vilan , somna vid 9.30 å vakna 12.14 hahaha då måtte hon va ut vilad , hon har nyss ätit å är nu ute i gungan...

Faket tar sketa mycket betalt, jag har betalt in för mycket nu när jag gått hemma MORR, skall ringa dem å höra hur man nu skall ja göra... jag betala 556kr varje månad men eftersom ja gott hemma som mammaledig skulle jag ha betalt mindre ..Surar lite, å springer ut å hänger tvätt.. suck suck

• Anns krypin

Morgon på alla, kaffet klart å jag me *L* solen skiner å sånt ni vet, katterna skall ut å in , funderar på om dem kör springnota.. hahaha...

• Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-07-14 06:35:07 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-14 06:08:48 följande:
    *asg*
  • Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-07-14 07:47:36 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-14 07:45:28 följande:
    såg dig allt din smygskitmohahahahahahahahahahahah
    puss puss.... smyyyyyger å smyyyger Kramis å solig dag på dej, skickar kort idag OM jag köper babypoolen *L* hahahaha grön eller rosa?? hahaha
  • Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-07-14 09:30:37 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-14 09:05:56 följande:
    johanna är ju mer grön....fast rosa rockar FETT!!!!!!!OM???!!! du köper den o där med basta...vad hindrar lixom!!!!
    skrattar , okej skall se på en som är mer grön för JAG är anti rosa typ Jo jag köper idag finns inga hinder alls..
  • Anns krypin
    Beckah82 skrev 2008-07-14 10:41:29 följande:
    jo ett hinder: sommaren är snart slut. De soliga fina dagarna har redan varit för i år, nu blir det in get mer.*pessimist*
    meeeeeeeeeeeeh!! ååååååååå inga negativa vibbar här *S* blire så dåligt väder så får hon ha poolen i köket *S*
  • Anns krypin

Grattis alla barn på födelsedagen

• Anns krypin

Jag upptäckte ikväll att Johanna fått sin tredje tand i nerkäken så nu äre tre på raden ååå i över har hon fyra på rad , men hahaha glugg mellan framtänder

Ikväll bada Johanna UTAN att gråta eller någe inte ens när kläder åkte av Hon är så duktig , kul å se utvecklingen från VÄGRA vatten till OK vatten *S*

• Anns krypin

gomörra, här är vi vakna å diggar just nu blommigfalukorv här i köket *L* Kaffet klart, solen skiner men va det blåser inget kul ju...
    Idag måste jag städa!!! suck, finrummet, å johannas rum hua..

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2