... Född: Juli 2007 ... 2
Jahaaaa nu är blöja 2... Hon är som en klocka min lilla mini Johanna , hahaha...
Jahaaaa nu är blöja 2... Hon är som en klocka min lilla mini Johanna , hahaha...
Nu ar Johanna vaknat efter förmiddags vilan , somna vid 9.30 å vakna 12.14 hahaha då måtte hon va ut vilad , hon har nyss ätit å är nu ute i gungan...
Faket tar sketa mycket betalt, jag har betalt in för mycket nu när jag gått hemma MORR, skall ringa dem å höra hur man nu skall ja göra... jag betala 556kr varje månad men eftersom ja gott hemma som mammaledig skulle jag ha betalt mindre ..Surar lite, å springer ut å hänger tvätt.. suck suck
Morgon på alla, kaffet klart å jag me *L* solen skiner å sånt ni vet, katterna skall ut å in , funderar på om dem kör springnota.. hahaha...
Grattis alla barn på födelsedagen
Jag upptäckte ikväll att Johanna fått sin tredje tand i nerkäken så nu äre tre på raden ååå i över har hon fyra på rad , men hahaha glugg mellan framtänder
Ikväll bada Johanna UTAN att gråta eller någe inte ens när kläder åkte av Hon är så duktig , kul å se utvecklingen från VÄGRA vatten till OK vatten *S*
gomörra, här är vi vakna å diggar just nu blommigfalukorv här i köket *L* Kaffet klart, solen skiner men va det blåser inget kul ju...
Idag måste jag städa!!! suck, finrummet, å johannas rum hua..