Inlägg från: Anns krypin |Visa alla inlägg
  • Anns krypin

... Född: Juli 2007 ... 2

Lindisen81 skrev 2008-07-17 21:28:58 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-17 21:27:13 följande:
    grattis till Johanna i förskott. kommer heeelt glömma gratulera, bara att erkänna, så lika bra att göra det nu =)
    skrattar, ett mega grattis till Inez me Hoppas att ni får en toppen dag tillsammans
  • Anns krypin
    Mammelutten skrev 2008-07-17 21:38:45 följande:
    Igår gick vår sessa för första gången, var överlycklig!(å vi med) Hon har även struttat fram lite försiktigt några ggr idag, så nu har det nog lossnat.För övrigt var vi på ettårskontrollen idag; hon väger 11,6 kg och är 77,5 cm lång - redig tös!Kram till födelsedagsbarn, och till alla som vill ha o behöver!
    Men så hääärligt att gå blir lite rörd liksom SÅ kul att få se barnen gå för första gången..
  • Anns krypin

Vill bara säga att NU ikväll äre 1 år sen jag las in på Eskilstuna för akuthavandeskapsförgiftning har kännt i dagarna nu att ja vart nere å sååå, då kom ja å tänka på det som hänt mej å Johanna för ett år sen idag,,

vill aldrig uppleva det igen usch ryser i hela kroppen, som imorron för ett år sen fick ja reda på att min bebis i magen inte mådde bra nää fyyy orkar inte skriva om det tårarna bara rinner.. hoppar ut nu , går ut me hunden å sen opp å sover...

Ta hand om er alla nu Stooor kram

• Anns krypin
    mrsbygg skrev 2008-07-17 21:42:46 följande:
    skumma värkar..sitter å klockar lite började med att d kom med 9-10min mellanrum å höll i sig 45sek-1min..nu drygt 1h senare så är det ungefär 4-6min mellan å håller i sig 50 sek ungefär..kan d inte bli regelbundet bara!
    håller tummarna för dej att det snart få bli av så du slipper vänta å få återgå som en hel familj utan vakna av å till..
  • Anns krypin

Undra hur det har gott mammab inatt?? Kanske en liten bebis *L* hoppas hoppas

Gomorron alla kaffet är på gång grötvatten fixad å spisen är på gång idag, för nu är ja trött på att micra maten *L*

• Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-07-18 06:00:12 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-18 05:56:56 följande:
    va fasen kom den inte igår för?? *muttrar*ni får ju F** gäster imorgon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!fniss
    Näää inte igår!! FARMOR kunde inte åka iväg!! men nu när vi inte skulle till onoff fattar ja inte varför hon måste me idag??? arg arg arg... sen skall hon me hem å träffa Johanna lite mer???????? wtf , så jävla leeee... orkar inte mer nu... så jag skall gnissla tänder hela dagen.... vill inte ha henne här snokandes å bestämmandes.. räcker nog me att hon skall bestämma hur vi skall ha spisen""""""
  • Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-07-18 06:06:45 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-18 06:03:16 följande:
    nu du ann............jag lyssnar inte mer.....va fan säger du inte ifrån för????du skulle köpt spisen SJÄLV nånstans där DU vill ha den ifrån!!ni får gäster imorrn o jag vet hur du blir innan...F************************************************* ************Nhar såååå mycket mer o tycka men stoppar ner't i halsen igen
    Jag vet......Skall fixa det idag... vi vänta me att köpa för marcus mamma har rabatt på on off men jag ville köpa ändå... nåja Skall slå ifrån idag om jag inte får den spis JAG & guben sett ut...Är inte alltid lätt me henne för att manipulera fixar hon perfa...

Jag vet att det kommer gäster imorron....huuuu.... vill ha ALLT klart IDAG så det bara är att fixa käk te oss alla..
  • Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-07-18 06:08:49 följande:
    enda positiva iofs är ju att hon kan pyssla med johanna så du OCH MARRE kan göra det som behövs....eller hur?
    så sant så sant... om hon håller sej där men det gör hon nog..
  • Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-07-18 06:19:02 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-18 06:11:04 följande:
    ja!!! vet ju varför ni vänta men iaf! bläääääoch JAAAA, va skönt det vore för dig att bara gå upp som vanligt.....va som vanligt o låta folket "rulla" på, utan o stressa dig sönder o samman bara minutrarna innan.så...nu pratar vi inte mer FARMOR...man blir ju fan bara irriterad! asg. ska bli kul o se hur HON ska styra på söndag *urk*
    Ler, sant igen....

Ja det är jobbit detta men jajaja typiskt mej liksom..

Ja Söndag ja hahahaha,det bästa är ju att ve radan har bestämt marcus å jag hur det skall se ut ,å prästen kommer 30 min innan dop för att vi skall ha lite tid me han å prata.. Det kommer att bli fint på söndag å skall banne mej se till att det är bara husfolket som styr??? *S*
  • Anns krypin

Det där me mor & son alltså... Nej vi har sagt som vi vill ha det å marcus vet nu att jag är nära på att bli galen *ASG*

vi har liksom sagt att dopet är 11.30 så jag hoppas att folk kommer en liten stund innan så dem inte behöver ha andan i halsen när dopet börjar..

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2