Inlägg från: Anns krypin |Visa alla inlägg
  • Anns krypin

... Född: Juli 2007 ... 2

19 augusti skall johanna på 1 års kontroll å den dära sprutan *L* får väl se om dem kan släppa prematur snacket denna gång skulle va skönt..

• Anns krypin
    jennsans skrev 2008-07-17 08:34:58 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-17 08:03:50 följande:
    prematursnacket släppte min bvc sköterska typ i augusti förra året.. innan jag ville.. dvs hon glömde bort hela tiden men ja hoppas hon släpper det för det är inge kul nu när de är så stora
    jisses. hahahha kramis påre.. vi har stora barn nu
  • Anns krypin
    Beckah82 skrev 2008-07-17 08:38:00 följande:
    Förresten, sidan ser inte klok ut i Firefox men jag vet om det hehe har ingen lösning på det än iaf.
    Va fin sidan vart
  • Anns krypin
    jennsans skrev 2008-07-17 08:42:08 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-17 08:38:26 följande:
    jo A har väl ökat med 11,5 kg i vikt iaf ;) jag ser då inte A som prematur längre då han är som vilken ettåring som helst.. är det dock någon han inte kan så kommer nog prematur tankarna igen.. men mne näe underhålla A lite då det gnälls o klängs här nu ;)
    skrattar precis som johanna klänger hela tiden nu på mej...

näää har faktiskt inte sett johanna som orematur igentligen utyan bara lite tidig... så nu får min bvc sköterska ge sej hahahaha...
  • Anns krypin

Nu har vi haft besök av prästen ang dop på söndag *L* mycket enkelt kommer det att bli å inga psalmer men han hade vissa böner som ingick i dopcermonin överlag... Ser fram emot söndag nu..

• Anns krypin

Johanna har väl heller inga snuttisar vad jag kan tänka *L* kanske mammas tröja när hon skall sova *L* hahaha, tummen är bra ibland men det är då rakt inte ofta

• Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-07-17 19:12:34 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-17 16:40:51 följande:
    skönt att det vart idag o inte igår =( inget spis-mms???
    ler så sant, men du?? ingen spis idag heller

fråga mej nu inte varför !!!!!! jag kokar...grrrrrrrrrrr

men imorron skall VIIIIIII till norrköping te nått market där å köpa en spis!!!!! fi faraoooo men då sa jag till HAN som bestämmer att när vi kommer hem vid 13.00 SKALL det fixas i finrummet!!! SUCK..

me prästen gick det bra, han fråga hur vi ville lägga opp dopet OM det var nått vi ville ha me där OSV, dopskål fixar vi samt att vi tar vatten ur den egna brunnen å inte kommunalvatten *ASG* vatten som vatten men jajajaja... '
    Ja du märker på söndag hur det blir me dop å så
  • Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-07-17 19:15:58 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-17 16:50:25 följande:
    hon har la ingen napp heller längre va???va detnån som sa att det va neg med snutte???? sorry för fan att jag fråga
    hon använde napp när hon va lill liten det vet ju du me men sen efter ett tag ville hon inte ha å har inte det nu heller å det är jue skönt..

du?? jag tog inte din fråga negativt tyckte det va intressant att frågan kom upp.. inget fel alls i att fråga..
  • Anns krypin
    jelikan skrev 2008-07-17 20:32:23 följande:
    Någon som vet hur man blir av med bananflugor? Känns som jag försökt med allt just nu och det stör mig så att de finns där när jag aldrig haft några någonsin innan!
    ättika å vatten har funkat här guben håller sej borta från köket ialla fall *S*
  • Anns krypin
    Lindisen81 skrev 2008-07-17 21:19:26 följande:
    har glömt göra grattis annons till Inez i lokaltidningen, hon blir ett den 21;a. så gjorde en sådan;www.family.se/vi/1072665.htm
    hon fyller dagen innan Johanna *L* va fint gjort på den sidan *tycker*
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2