Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-08-07 17:01:29 följande:
    men 200 är ju inga pengar ju ångrar mig att jag inte slog till
    Hehe jaaa.... Lite sugen kan man ju bli
    Buttelina skrev 2008-08-07 17:02:12 följande:
    oj är är det 25 grader och strålande solsken! tokvarmt!
    Här med, vi har varit och badat!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-08-07 17:06:34 följande:
    vad myyysigt
    Verkligen! Tycker du får ta och komma till k-stad snart, även om vi inte har så många danska affäer
  • Tjollabolla

Åh nu har jag börjat min jakt efter katvigs velourbyxor i mintgrönt. Storlek 86 eller 92, eller helst bägge Om nån ser dom på T eller ts så snääällla SKRIK... Våra 80 är snart för små och jag kan inte leva utan dom

• Tjollabolla
    nikki2006 skrev 2008-08-07 17:14:18 följande:
    Ja verkligen och jag vet inte om ni vet. men jag vet vad som kommer till våren i moloNyfiken någon????????????????????????????
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
  • Tjollabolla
    nikki2006 skrev 2008-08-07 17:19:16 följande:
    Det kommer supersnygga dalmatiner tröjor typ gamla lammen och gamla bilarna kommer SUPER SNYGG och ljusrosa lurvisar och något liknande cirkus fast med godis automater med tuggumi  och super snygga blå stjärnor.Ja jag kommer behöva börja spara redan, jag ville ha mer än ur denna kollektionen
    Ohhh vad spännande!

Vi är inte kloka i denna tråden. Hela våren tjatar vi om höstnyheterna och innan dom ens hunnit komma helt så börjar vi om vårkläder Vi är verkligen inte lätta att behaga

Äh, jag hade hoppats på delfiner jag. Det hade varit ett superprint!
  • Tjollabolla
    nikki2006 skrev 2008-08-07 17:23:53 följande:
    det var helt underbart, glada härliga färger och dalmatinerna var super super snygga.
    Till tjej eller pojk? eller både? Jag hade sånna förhoppingar på älgarna, men det blev ju bara flick
  • Tjollabolla
    loveliva skrev 2008-08-07 17:25:18 följande:
    Låter bra! men är redan nästa kollektion klar?
    Oh ja. Hon på kids corner sa igår att dom precis hade gjort sin beställning av katvig för vår/sommar 2009! Snacka om god tid.. Men om dom inte beställer nu så är väl risken att det tar slut.
  • Tjollabolla

Åh flickor, lite snabb hjälp tack. Jag och sambon är oense. Vad passar egentligen dom dom fina nya byxorna? Vi har letat igenom hela garderoben!

• Tjollabolla

Mortillsju: Ser lite klumpigt ut. Breda. Men annars vääldigt fina. Fast jag får nog säga att jag gillar Molo mer URSÖT kanin! Åh jag vill med ha en kanin!

• Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-08-07 18:30:23 följande:
    TjollabollaJag är också sugen på dom byxorna men tycker att dom verkar lite svåra att matcha med, passar den oranga Shampoodle till?
    DET  finns en enfärgad lila tröja på Lindex som nog passar bra, men jag har inte hunnit in och köpt den. Jo schampoodle jackan kan ju funka. Fast vi letar ngt kortärmat, ska strax iväg
    Har en blå t-shirt med gul traktor på från Me and I, kanske den får gå i brist på annat..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10