Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Åh ni pratar dagis ångest... Det har jag med! Fast mest är det nog som Preggi skriver, JOBB ångest. Jag har varit hemma i snart 2 år (blev sjukskriven i v.22 när jag var gravid) och jag hade lätt kunnat vara hemma i 2 år till... Milo kommer säkert trivas på dagis, men kommer jag trivas med att jobba...?

Åh kikade på småfolks hemsida. Blev urkär i den gröna tröjan med turkosa verktyg. *KOMSI KOMSI* När kommer småfolk?

.?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-08-06 23:43:44 följande:
    jag har varit hemma i 4 år och kan lätt vara hemma 4 till tror småfolk kommer inom två veckor..
    Hehe, ja hemmafru är ett yrke som hade passat mig bra! Jag hade nog aldrig blivit uttråkad
    Åhh 2 veckor... Lång tid
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-08-06 23:52:44 följande:
    hmm isabel fick 92 förra året och jag tror hon kan ha den i år också.. de ärstora i storleken... fast om de har ändrat det i år vet jag inte... du får helt enkelt prova
    Milo kommer drunkna i sin 92:a i vinter Attans med, jag som längtat så efter att få använda den fiiina gröna enorma overallen!
  • Tjollabolla

hej flickor! Idag trillade jag dit på lite Molo shopping,  dom röd/oranga byxorna blev det . Såg en enfärgad lila tröja på Lindex som jag måste köpa och ha till!

Shoppas det ngt här?

• Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-08-07 16:49:41 följande:
    ja, en del åker ut på t så det jag köpt blir ännu billigare harmoni hade dessutom veloursuitsen för 195 kr... den gul/gula och den blå/orange! det kliade i fingrarna!
    ÅÅÅ blå/orange
  • Tjollabolla
    Preggi skrev 2008-08-07 16:56:19 följande:
    God eftermiddag! Nu är jag med på plats efter en trevlig dag. Tack Duntoffla för en trevlig förmiddag.. Lustigt att våra män känner varandra... Ibland är världen liten.. Kul att träffa dig och din lilla söta Noel.Någon som tvättat molo stjärnbyxorna med rosa och gröna stjärnor? Sugen på dom men inte om dom blir dassiga... Vad shoppas här idag? Som vanligt en massa söta barn med fina kläder i BT.
    Åh hoppas dom inte blir det... Har tröjan på väg hem....
    Trevligt med shoppingdejt
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-08-07 16:58:34 följande:
    mm den är jäääääättefin! jag tänkte faktiskt på dig när jag stog där! både 80, 86 och 92 fanns kvar också..
    OOJ! * * Fast jag har 3 veloursuits nu så vi klarar ju oss liksom... Men den är såååå fiiiiiiiiin!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10