• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Zvartaliljan skrev 2008-07-08 21:09:34 följande:
    Godkväll! Slängde in en bild i BT på nattens outfit Första köpet från Molos höstkollektion, kunde ju inte låta bli Idag var vi ju på återbesök på sjukhuset eftersom det nu gått en månad sen hon fick astmamedicinen och de ville kolla upp om den gjort någon effekt. Och läkaren sa att hennes luftvägar lät helt rena (har vid varje besök i nästan ett års tid låtit rosslig) och vet ni vad?? jag är fortfarande i chock...på EN månad har Maia gått upp 1,3kg!!!! Det är mer än hon gått upp på över 1½år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Åhh vad roligt att höra, hoppas att det håller i sig nu det skulle ni behöva.
  • jompa

Nu ska jag gå och sova tjejer men shoppa väl nu

Syns imorgon.

• jompa

God morgon

Ser att ni shoppade lite igår, eller inatt
    Ska kolla lite efter regnbågen kanske kanske blir det nån tröja.

Men nu frukost.

• jompa
    loveliva skrev 2008-07-09 07:55:22 följande:
    God morgon!!!Hoppas alla har det bra Jag tänkte ju hänga här igårkväll, MEN har fått världens största munsår på halva underläppen Gjorde så J*a ont att jag höll på att svimma, gick därför och la mig kl 21, INTE likt mina nattsuddarvanor Men idag känns det mkt bättre, så nu är jag redo att shoppa nya molo
    God morgon

Inge kul med munsår, hoppas det försvinner snabbt.
    Tynne skrev 2008-07-09 07:57:02 följande:
    Go´morgon!Någon som sett dessa "Nova Star baggy denim special*Härliga denim byxor i ljus nyans ala'80 tal" i verkligheten??kidzshop.jetshop.se/ProductPopup.aspx...
    Får inte upp länken.
  • jompa
    Line80 skrev 2008-07-09 08:05:08 följande:
    ser ut så här
    Ahhh men det är inte nya för hösten eller?
  • jompa
    Line80 skrev 2008-07-09 08:14:22 följande:
    jompa.. nej de fanns på mässan i gbg där såldes de som andra hands sortering pga feltvätt.. jag gav 200 för dem där
    Ok bara så man inte missar om det skulle komma höstnyheter liksom Väntar och längtar efter dem.
  • jompa
    Line80 skrev 2008-07-09 08:23:47 följande:
    jompa. när vi ändå är lite ot me NS så måste jag passa på att fråga dig om det kan stämma att de finns i Stinsen? på den där butiken som säljer barnvagnar.. va den nu heter.. står på deras hemsida på återförsäljare.. men va jag kan inte komma på att jag sett några kläder alls i den butiken, har du?
    Jo de säljer NS där, har en hel del faktiskt men jag har aldrig köpt något där men i höst kanske man slår till
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-07-09 08:47:06 följande:
    Godmorgon! Strålande sol idag vad ska man nu välja för sommarkläder  Är sååå nära att beställa regnbågströjan från poppilopp, men vill helst vänta till semestern så jag kan handla den irl. Mkt roligare ju! Milo har blivit en riktig mysis på morgonen, han sitter fortfarande i sängen och kollar på TV
    God morgon

Vi har oxå sol idag, helt oväntat så idag blir det utelek
  • jompa
    Zvartaliljan skrev 2008-07-09 08:59:57 följande:
    Godmorgon! Ang.NS så har nyheterna visst kommit nu Eleraff hade fått in dom igår...tyvärr hade hon dom i butiken i Borgholm och jag var ju i Kalmar så jag kunde inte kika
    Åhhhhhh säg inte så jag har inte råd just nu, men är så nyfiken på nyheterna. Hoppas nån annan får in de snart snart.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10