• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Lina med Liten skrev 2008-07-08 12:25:47 följande:
    Aha! Vart vill du då? Hade varit skönt att åka iväg men det hinner vi inte iår satsar på att komma iväg t spanien (älskar spanien) nästa år ist.
    Ja du tittade först lite på Malta men hittar ingen bra flygresa, alla är typ 40miljoner byten och tar 13-14 timmar, det går fet bort.
    Sen tittade jag på Athens Riviera och det var lite dåliga flygtider där med, inget direktflyg och jättesent på kvällen.
  • jompa
    Lina med Liten skrev 2008-07-08 12:52:43 följande:
    Så ålaneterna va sista? eller tog du inte suit där? *minnet du vet*

Men tjejer vilka luncher ni äter då

Själv har jag nog klasskaka kvar om mannen inte åt upp den igår när jag gått och lagt mig Blir nog lite ikväll.
  • jompa
    jompa skrev 2008-07-08 13:02:11 följande:
    Men tjejer vilka luncher ni äter då Själv har jag nog klasskaka kvar om mannen inte åt upp den igår när jag gått och lagt mig Blir nog lite ikväll.
    klasskaka=kladdkaka

Så shopping sugen men vill handla nyheter från Katvig, Småfolk och NS.
  • jompa
    Lina med Liten skrev 2008-07-08 13:07:31 följande:
    Åh småfolk vill jag också ha! Jag har lovat mig själv att inte köpa NS jeans t Thea fören hon går...  jag har hållit mig än så länge. Men nu är hon på gång så snaaart
    Men då blir det ett par nu till hösten då

Jag köpte ett par Brandstrom till M nu på rea men det kanske kommer bli några NS till henne i höst. Har även köpt ett par Mini Rodini till sonen så bra för smalisar.
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-07-08 13:14:23 följande:
    Åh jag vill oxå ha NS jeans till Milo. Tycker liksom han börjar  bli för stor för alla Molos byxor, ser ut som jamas. Och så har vi i stort sett bara lindex velour kvar. Några NS får det nog bli i höst!Fin Thea blev i Shampoodlen! Underba färg är det på den =)
    Men du köpte ju ett par sandfärgade precis men du kanske menar rena jeans?
  • jompa
    Lina med Liten skrev 2008-07-08 13:20:30 följande:
    Fast jag gillar inte de nya (eller ja nu är de väl inte så nya längre men ni vet vilka) m ljusare muddar. Mörka muddarna va finare!
    De blir ju typ blåa muddar i höst om jag förstod det hela rätt.
  • jompa

Måste bara berätta hur sonen värmde mitt mammahjärta igår. Vi satt och åt middag och helt plötsligt lägger han sin lite kladdiga hand på min arm och så säger han: mamma, ja älskar dig.
    Jag liksom bara smälte

• jompa

Nu är jag här igen
    Varit hos kusinerna och lekt och sen lagat mat och nu är det inte långt kvar till bad och nattning. Solen tittade fram här men den har nog ingen chans mot alla moln runt omkring.

Shoppas det nåt här?

• jompa
    svischan skrev 2008-07-08 19:24:55 följande:
    Jag är hemskt sugen på kattungarna och paraplyerna, i tröja då. Men nu kommer maken och försöker göra anspråk på Tpengarna, och han vill köpa typ Dolce eller Dior till henne. Hon har lite grann sånt, men jag avskyr dem, men han fortsätter köpa. Men den här matchen ska JAG vinna!!!
    Hihihihih stå på dig. Jag brukar oxå få försöka mota bort en del sånt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10