• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ängeln83 skrev 2008-07-09 10:05:34 följande:
    Tror nog jag ska beställa en regnbågs tröja, Liam har ju faktiskt inte såå många långärmade, och det kan ju behövas även nu i sommar verkar det som.O med allt regnbågs prat så blev ju dagens outfit självklar, vårens regnbåge, hade glömt bort hur fin den var Strax bild i BT.
    Så fin han blev i sin nya frisyr. Ser så stor ut
    Buttelina skrev 2008-07-09 10:17:14 följande:
    här har lillebror 92 i tröjan...
    Söta Bia Kyss.

Sluta prata om regnbågar nu innan jag oxå gör en beställning
  • jompa
    Mosen08 skrev 2008-07-09 13:44:33 följande:
    Det ska jag göra! är så nyfiken, men måste vänta på att bebben ska vakna först, bara för det så sover hon extra länge idag
    åhhh du måste verkligen rapportera vad som kommit sen är ju sjukt nyfis
  • jompa

Alltså hur typiskt får det bli, hela förmiddagen har det varit fint väder solen har skinit. Men har varit tvungen att tvätta och lite så och nu när barnen fåt i sig mellanmål och vi skulle gå ut kommer värsta regnmolnet, undrar om man hinner ner till centrum i alla fall.
    Ska posta lite paket

• jompa
    Mosen08 skrev 2008-07-09 14:57:45 följande:
    Nu har jag varit en sväng på eleraff, men det fanns inget nytt från nova star, bara det som redan finns i webbshopparna
    Nämen inga nyheter alls? Tråkigt.

Vi hann fram och tillbaka till centrum men nu är det inte långt kvar tills regnet faller.

Idag fick vi ingen post alls inte ens nån räkning, hur tråkigt är inte det då. Måste kanske shoppa lite så jag får nåt i lådan
  • jompa
    Zvartaliljan skrev 2008-07-09 15:43:13 följande:
    blond ung tjej. Jobbar en brunhårig lite äldre tjej där ibland också som inte heller verkar veta så mycket...
    Men kan tycka att det finns en del ställen där personalen inte direkt har koll utan beställer märket för att det säljer bra men frågar man om nått vet det inget.
    Vi här i tråden har betydligt mer koll kan jag säga
  • jompa
    Fantastiska Skatt skrev 2008-07-09 15:46:31 följande:
    zvartaliljan -- eh, verkar som hon gjorde en liten felprioritering när hon anställde NS nyheterna kommer väl först i mitten av aug?
    Söta söta Skatten i BT.

Ahh du har koll på när de kommer? Säkert när jag är på semester och inte har tillgång till nån dator
  • jompa
    Fantastiska Skatt skrev 2008-07-09 15:53:28 följande:
    Tack Åh jag är sååå dålig att kommentera alla fina underbara barn i bt trots att man beundrar hur länge som helst *skäms som en hund* Det blir lixom "ingen nämd ingen glömd" när det hunnits läggas in så mycket fint som nu HOPPAS ingen tar illa upp Nja koll och koll men har fått infon att det ska levereras till butik i mitten av aug iaf
    Ok då har jag en månad på mig att spara ihop lite slantar då Lär ju behövas.
  • jompa
    Zvartaliljan skrev 2008-07-09 15:57:33 följande:
    Vilken söt småfolkskille i bt (och alla andra barn med förstås!)! Har ju den tröjan hemma till Maia men den har inte blivit använd ännu, får nog användas imorgon tror jag
    Jag har precis sålt min eller jag sonens
  • jompa
    SmillaMilla skrev 2008-07-09 15:58:23 följande:
    Ni som säljer på Tradera är det värt att lägga ut något nu?
    Ja mina har faktiskt gått ok, kanske inte toppnoteringar men ok i alla fall på märken.
  • jompa
    SmillaMilla skrev 2008-07-09 16:03:18 följande:
    okej då kanske man skall lägga ut lite, fast folk börjar väll semestern nu
    Tror att det mer hänger på vädret som varit, det har ju varit lite ostadigt och då har det funkat, hade det varit topp med sol och varmt hade det inte gått tror jag.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10