• jompa

Hejsan tjejer.

Shoppas det nåt?
    Jag håller in slantarna än så länge, känner mig riktigt duktig

• jompa
    Tjollabolla skrev 2008-07-09 21:07:36 följande:
    Godkväll! Jag med *klappar mig själv och Jompa på axeln*Nikki; Gud vad trist med Molo! Vi ska till Helsingör nästa vecka, hoppas dom tagit in några nyheter... Nåja, annars finns det ju i Helsingborg
    Bara för dig så ska jag gå och ta mig lite glass, förtjänar det
  • jompa

Lina: Ser att du fyller på förrådet med Småfolk Kanske ska tokleta på rean, men risken är att jag vill ha mycket från höstens oxå.

• jompa
    Lina med Liten skrev 2008-07-09 21:13:53 följande:
    det finns alltid en ursäkt för lite glass
    Ja och speciellt Lejonet & Björnen.
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-07-09 21:34:04 följande:
    ja  det hoppas jag också
    Kan Isabel ha junior i Molos tröjor?
  • jompa
    nikki2006 skrev 2008-07-10 06:38:47 följande:
    Jag hade inte tillgång till datorn igår kväll. Min man "snodde" den.Tack för tipset. Jag har hört mycket fint om hbg affärerna så jag skall definitivt dit snart. Har precis lagt en beställning på vv så jag får bärga mig liteJag har tittat lite i molo katalogen. Är det bara jag som tycker att det verkar bli tråkiga prickar i år????
    God morgon

En till med tidiga ungar
    Frullen avklarad, och dagen ska nu planeras. Solen skiner och kanske blir det picnic med kusinerna.
  • jompa

Måste säga att jag är inte imponerad av Louielouis, vill nog ser bättre bilder innan jag bestämmer mig helt. Svårt att se på dem på hemsidan.

• jompa
    SmillaMilla skrev 2008-07-10 08:05:12 följande:
    Jompa: Gu vad den är läcker den där aptröjan, synd att den inte säljs här. Nä nu måste jag byta klädseln på buggan till den röda toppen. Snyggt ju.
    Ja sonen bara älskar sina apor
    Jag har inte röd topp på buggan utan orange men kortet gör att det ser ut som rött
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10